ثبت نام الکترونیکی متقاضیان دریافت دستگاه شارژ (POS) کارت شهروندی (من کارت / مشهد کارت) توسط شهرداری مشهد آغاز شد


ثبت نام الکترونیکی متقاضیان دریافت دستگاه شارژ (POS) کارت شهروندی (من کارت / مشهد کارت) توسط شهرداری مشهد آغاز شد

به گزارش شهرآرا آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، محمد جواد رجائیان در خصوص اهداف اجرای این اقدام گفت : شهرداری مشهد به منظور تامین رفاه حال شهروندان با رویکرد فراهم کردن بستر...


به گزارش شهرآرا آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، "محمد جواد رجائیان " در خصوص اهداف اجرای این اقدام گفت : شهرداری مشهد به منظور تامین رفاه حال شهروندان با رویکرد فراهم کردن بستر شهروند هوشمند، تسهیل در انجام شارژ کارت شهروندی و نیز افزایش رضایتمندی اقدام به ثبت نام از متقاضیان دریافت این خدمات کرده است .
وی تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از فروشگاه ها در سطح شهر مجهز به دستگاه های شارژ (POS) کارت شهروندی هستند، به نحوی که دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند به آسانی کارت شهروندی خود را از این مراکز انجام دهند.
رجائیان همچنین تصریح کرد: برای واگذاری دستگاه شارژ (POS) کارت شهروندی، اولویت با مراکز نزدیک به ایستگاه های اتوبوسرانی و قطارشهری است، و در حال حاضر حدود 700 نقطه در سطح شهر قابلیت انجام شارژ کارت شهروندی را دارند و بیشتر متقاضیان کسبه محل بودند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در خاتمه ضمن اشاره به شماره تلفن 36010008 برای پاسخگویی به سئوالات احتمالی در نظر گرفته شده به متقاضیان و ارایه اطلاعات بیشتر ، به مهم‌ترین دستاوردهای اجرای طرح واگذاری دستگاههای شارژ کارت شهروندی اظهار داشت : در این طرح علاوه بر افزایش سرعت پرداختی‌ها، خطای اپراتور کاهش یافته و اشتباهی رخ نمی‌دهد زیرا مبلغ پرداختی شارژ به صورت نرم افزاری به pos انتقال می‌یابد به عبارتی اجرای این طرح را می‌توان از مصادیق کامل سلامت اداری برشمرد.
شایان ذکر است : متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت من کارت به آدرس اینترنتی https://mancard.mashhad.ir و تکمیل فرم درخواست پذیرندگی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز