به گزارش افکارنیوز،

«منوچهر هادی» کارگردان سریال «دلدادگان» ضمن گلایه‌ از مدیران تلویزیون مبنی بر زمان پخش و اصلاحات صورت گرفته در سریال «دلدادگان» گفت: این سریال، سریال من نیست و سریال مدیران شبکه تلویزیون است. ظاهرا مدیران این سریال را ساخته و دلسوز آن هستند و الان دیگر شرایط به گونه‌ای است که امیدوارم بخش مهمی از حقوق‌های بچه‌ها را بدهند.

این کارگردان درباره اینکه آیا قرار است تغییری در ادامه پخش سریال صورت بگیرد نیز گفت: اینها را من نمی‌دانم و باید از تهیه کننده و شبکه بپرسید.

هادی با اشاره به اصلاحات زیادی که در این سریال دیده شده است، بیان داشت: سریالمان را با زمان پخش نادرست و جرح و تعدیلشان شرحه شرحه کردند. این روزها واقعا حالم خوبی ندارم تا جایی که اصلا دوست ندارم سریالی که خودم ساختم را تماشا کنم. امیدوارم که حداقل بعد از پایان مسابقات شبکه ساعت پخش سریال را منظم کند تا مخاطبان بتوانند با خیال راحت آن را تماشا کنند. هرچند که معتقدم که ما شبکه ورزش داریم و مسابقات باید از این شبکه پخش شوند.

هادی گفت: سریال ما در ۳ فصل ساخته شده است. دو فصل از آن زمان حال و یک فصل در زمان گذشته می‌گذرد که بین سال‌های ۵۷ تا ۶۴ را نشان می‌دهد و شامل ۱۵ قسمت است.

کارگردان سریال «آمین» درباره کارگردانی در ژانر تاریخی نیز گفت: اصولا ساختن کارهای تاریخی یا کارهایی که عبوری در تاریخ دارند برایم از لحاظ بصری، پوشش بازیگران، طراحی گریم و صحنه و ... جذابیت دارد.

وی با اشاره به اینکه برای کارگردانی این سریال به اندازه کافی مطالعه داشتم، بیان داشت: به اندازه‌ای که برای فیلم‌نامه این سریال لازم بود مطالعه داشتم و اینطور نبود که با چشم بسته کارگردانی دلدادگان را شروع کنم. به هر ترتیب در آن زمان از تاریخ حضور نداشتم و قطعا می‌بایست با تحقیق و مطالعه اطلاعاتی که مورد نیازم بود را کسب می‌کردم.

این کارگردان در ادامه بیان داشت: ناگفته نماند تحقیقات وسیعی به عهده نویسنده‌های این سریال بود و من نیز در کنار آنها اطلاعاتی که خودم لازم داشتم را بدست آوردم و برای طراحی صحنه و لباس نیز با دوستانی مشورت کردیم.

کارگردان سریال «دلدادگان» درباره تبلیغات سریال در سایر شبکه‌های سیما نیز گفت: قبل از اینکه پخشمان شروع شود آنونس‌های زیادی پخش شد. الان هم همه زمان پخش سریال ما را می‌دانند منتهی مردم به بهانه سریال ما پای تلویزیون می‌نشینند، اما می‌بینند که فوتبال در حال پخش است. در صورتی که همان مسابقه را شبکه ورزش به صورت همزمان پخش می‌کند و مخاطب فوتبال می‌تواند به راحتی در شبکه ورزش علاقه‌مندی‌هایش را دنبال کند. سریال‌ها را نمی‌شود در شبکه دیگری پخش کرد، اما مسابقه فوتبال را می‌شود از شبکه دیگر پخش کرد. معتقدم باید زمان پخش سریال ثابت باشد و مخاطبان ما بدانند که سریال راس ساعتی مقرر پخش می‌شود، در غیر اینصورت مخاطبانمان را از دست خواهیم داد.

مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام، مهرانه مهین ترابی، مسعود دلخواه، ملیکا شریفی نیا، سامان صفاری، سانیا سالاری، آرش مجیدی، سمیرا حسن پور، لیندا کیانی، حمید گودرزی، مهدی صبائی، سیروس همتی و ... از بازیگرا دو فصل این سریال هستند.

این سریال در ۶۰ قسمت به قلم بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان و تهیه کنندگی ایرج محمدی هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.