مهاجم تراکتورسازی: جوانی‌ام را در آرسنال گذراندم


مهاجم تراکتورسازی: جوانی‌ام را در آرسنال گذراندم

شماره 28 ایرلندی و 28 ساله تراکتورسازی می‌گوید دنیس برگ‌کمپ، تیری آنری و هنریک لارسن الگوهایش بوده‌اند و آن مهاجمان بزرگ را الگوی گل‌زنی‌اش می‌داند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: آنتونی استوکس شماره ۲۸ ایرلندی و ۲۸ ساله تراکتورسازی یکی از گل‌های تیمش را در شهرآورد تبریز به ثمر رساند. به همین بهانه با او قبل از سفر به کشورش گفت‌وگویی اختصاصی داشتیم که از نظرتان می‌گذرد.

هواداران تراکتور تو را به شکل جالبی تشویق می‌کردند، در این رابطه چه صحبتی داری؟
مطمئناً گل‌زنی حس خوبی به مهاجم می‌دهد و تشویق هواداران پرشور تراکتورسازی هم انگیزه من را بیشتر می‌کند. در تیم تراکتور انگیزه‌های زیادی دارم تا بازی‌های درخور شأن نام بزرگ این تیم را انجام بدهم و لطف و محبت و تشویق هواداران تراکتور را جبران کنم.

تراکتور می‌تواند طلسم قهرمان نشدنش در لیگ را بشکند؟
بازی‌های لیگ تازه شروع شده و به همین دلیل از حالا نمی‌توان راجع به شانس قهرمانی حرف زد، اما ما نشان دادیم که روح بزرگی داریم و توانایی بردن هر رقیبی را داریم. در بازی‌های اخیر هم این نکته را به خوبی نشان دادیم.

اما منظور ما بیشتر تیم‌های مدعی بود.
من اصلاً در مورد تیم‌های دیگر دوست ندارم حرف بزنم و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای فقط به تیم خودمان فکر می‌کنم تا هفته به هفته بهتر شویم و نمایش خوبی ارائه دهیم.

در مورد آقای گلی لیگ چه صحبتی داری و برای کسب این عنوان چه مهاجمانی را رقیب خودت می‌دانی؟
به نظرم در ابتدای لیگ نمی‌توان حرفی از آقای گلی زد و مهم این است که تیم تراکتورسازی نتیجه بگیرد، اما آقای گلی یکی از اهداف من محسوب می‌شود و اصلاً نمی‌توانم منکر آن شوم.

سبک کدام گل‌زن را دنبال می‌کردی و دوست داشتی مانند او بازی کنی؟
با توجه به این که بیشتر فوتبالم را در سن پایین در تیم آرسنال گذراندم، دنیس برگ‌کمپ، تیری آنری و هنریک لارسن جزو الگوهایم بودند و آن مهاجمان بزرگ را الگوی فوتبال خودم در گلزنی می‌دانم.

43503

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی