ساختن جعبه کادویی های زیبا و جذاب، علاوه بر اینکه باعث می شود هدیه های زیبا و به یاد ماندنی به عزیزانتان تقدیم نمایید، می تواند نقش مثبتی در کسب درآمد نیز داشته باشد. از این رو یادگیری نحوه ساخت انواع جعبه هدیه بزرگ و کوچک برای همه افراد در سنین مختلف جذاب و جالب است. بر این اساس قصد داریم در این مطلب به اراده آموزش ساخت جعبه کادو با چند روش مختلف بپردازیم که مطمئنا برای شما عزیزان نیز جذاب خواهد بود. پس تا پایان همراه ما باشید و از این آموزش دیدنی نهایت استفاده را ببرید.

آموزش ساخت جعبه کادو با طرح های متنوع و بسیار زیبا :

برای ساخت جعبه کادو نیاز به مقداری مقوا در طرح و رنگ دلخواه، چسب مایع، روبان و وسایل تزیینی و کمی خلاقیت و ابتکار دارید تا بتوانید جعبه کادویی زیبا و مناسبی بسازید. از انواع جعبه های کادویی با تزیینات مختلف می توان برای تزیین کادو مردانه و زنانه و تزیین هدیه برای مناسبت های مختلف استفاده نمود. در ادامه بیشتر با آموزش ساخت جعبه کادو آشنا خواهید شد.

برای ساخت جعبه کادو نمدی، مقوایی، طلقی و… اولین اقدام تهیه الگوی جعبه هدیه است. الگو را روی کاغذ بکشید و سپس روی مقوا منتقل نمایید. سپس مقوا را از محل نقطه چین یا خطوط کمرنگ تا بزنید و در مرحله آخر قسمت های لازم را چسب بزنید. همانطور که در تصویر زیر مراحل ساخت این مدل جعبه هدیه را مشاهده می فرمایید برای ساخت آن نیازی به تکه تکه کردن مقوا ندارید.

آموزش ساخت جعبه کادو با الگو در منزل

در ادامه نمونه هایی از انواع جعبه کادو با طرح های متنوع را به همراه الگوی هر یک ملاحظه می فرمایید که برای ساخت هر یک از آنها کافیست طبق آموزش بالا عمل نمایید و بعد از انتقال الگو روی مقوا آن را تا زده و قسمت های لازم را به یکدیگر بچسبانید. توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید الگوهای زیر را در ابعاد دلخواه بزرگ یا کوچک بکشید و یا پرینت بگیرید و به این صورت جعبه کادویی متناسب با هدیه تان تهیه نمایید و سپس با خلاقیت خود اقدام به تزیین جعبه کادو نمایید.

آموزش ساخت جعبه کادو با الگو در منزلجعبه کادو زیبا و جالب با الگو

آموزش ساخت جعبه کادو با الگو در منزلساخت جعبه کادو مثلثی زیبا

آموزش ساخت جعبه کادو با الگو در منزلساختن جعبه کادو شش ضلعی

آموزش ساخت جعبه کادو با الگو در منزلجعبه کادو جدید و زیبا

آموزش ساخت جعبه کادو با الگو در منزلالگوی جعبه کادویی جالب

آموزش ساخت جعبه کادو با الگو در منزلساخت جعبه هدیه قلبی آموزش ساخت جعبه کادو با الگو در منزلدرست کردن جعبه هدیه ساده

آموزش ساخت جعبه کادو با الگو در منزلساختن جعبه کادو جالب و زیبا

آموزش ساخت جعبه کادو با الگو در منزلجعبه کادو فانتزی به شکل کفش

آموزش ساخت جعبه کادو با الگو در منزلساخت جعبه کادو با الگو

ضمن اینکه امیدواریم از آموزش ساخت جعبه کادو که در این مطلب ارائه دادیم نهایت استفاده را برده باشید از شما عزیزان علاقه مند دعوت می نماییم برای مشاهده آموزش های بیشتر و همچنین آشنایی با مدل های متنوع و بسیار زیبای انواع جعبه کادو به بخش جعبه هدیه مجله آرگا مراجعه نمایید.