بیوک Velite برقی برای خریداران چینی


بیوک Velite برقی برای خریداران چینی

جنرال موتورز که هم اکنون با دو مدل الکتریکی کادیلاک سی‌تی 6 PHEV و خودرو کوچک بائوجون E100 در بازار چین حاضر است، بنا به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال تنها موفق شده 22 هزار نسخه فروش داشته باشد.

فرادید| جنرال موتورز تصمیمات بزرگی برای بازار چین دارد و یکی از آن‌ها حرکت به سمت تولید مدل‌های الکتریکی است. این برنامه که مختصات آن عرضه ۱۰ مدل کاملا الکتریکی از ابتدای سال ۲۰۲۰ است، با مشکلاتی روبرو است که یکی از آن‌ها تولید انبوه باتری‌های بردبلند برای اتومبیل‌های برقی جدید است.
بیوک Velite برقی برای خریداران چینی

به گزارش فرادید، این وضعیت باعث شده تا زمان رونمایی از بیوک ولایت۶ (Velite 6) که نخستین خودرو این برنامه بوده و محصولی پلاگین هیبرید است به وقت دیگری موکول شود. جنرال موتورز که پیشتر برنامه داشت این خودرو را تا انتهای سال ۲۰۱۸ به بازار چین عرضه کند، فعلا هیچ زمان دیگری برای این کار تعیین نکرده است. این موضوع از آن جهت خطرناک است که اگر شرکت نتواند تا سال ۲۰۲۰ سهم مناسبی از بازار خودرو‌های الکتریکی چین کسب کند، بایستی به برنامه‌های خود در این حوزه خاتمه دهد.
بیوک Velite برقی برای خریداران چینی

جنرال موتورز که هم اکنون با دو مدل الکتریکی کادیلاک سی‌تی ۶ PHEV و خودرو کوچک بائوجون E۱۰۰ در بازار چین حاضر است، بنا به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال تنها موفق شده ۲۲ هزار نسخه فروش داشته باشد. این بحران که ناشی از عدم تامین این قطعه از سوی برخی تولیدکنندگان نظیر سامسونگ و توشیبا است، موجب شده تا هزینه تولید در چین که همواره پایین و به صرفه بود دیگر چندان به صرفه نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403