فالح الفیاض: به تلاش‌ها برای تثبیت «الحشد الشعبی» ادامه خواهم داد


فالح الفیاض: به تلاش‌ها برای تثبیت «الحشد الشعبی» ادامه خواهم داد

خبرگزاری آریا - فالح الفیاض در واکنش به‌خبر برکناری‌اش از از سمت مشاور امنیت ملی و رئیس نیروهای بسیج مردمی عراق «الحشد الشعبی» گفت: به تلاش‌هایش برای تثبیت بسیج مردمی برای خدمت به عراق ادامه خواهد داد.

فالح الفیاض: به تلاش‌ها برای تثبیت «الحشد الشعبی» ادامه خواهم داد
خبرگزاری آریا - فالح الفیاض در واکنش به‌خبر برکناری‌اش از از سمت مشاور امنیت ملی و رئیس نیروهای بسیج مردمی عراق «الحشد الشعبی» گفت: به تلاش‌هایش برای تثبیت بسیج مردمی برای خدمت به عراق ادامه خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری آریا؛ «حیدر العبادی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق ( 30 اوت )، «فالح فیاض» را از سمت مشاور امنیت ملی و رئیس نیروهای بسیج مردمی عراق برکنار کرد.
«فالح الفیاض» روز شنبه پس از دیدار با مسئولان سازمان بسیج مردمی عراق بابیان اینکه تا زمانی که زنده هستیم برای خدمت به این مردم تلاش خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: رفتار نیروهای بسیج مردمی به خاری در چشم دشمن تبدیل شده است.
«الفیاض» تصریح کرد: نیروهای ارتش عراق، نیروهای پلیس فدرال، نیروهای وزارت کشور و همه نیروها از دلاوری نیروهای بسیج مردمی عراق احساس عزت و مقاومت کردند.
رئیس پیشین نیروهای بسیج مردمی عراق گفت: تلاش کردم بر اساس اعتقادات و درکی که دارم به وظایف خودم عمل کنم و این درک دینی من باعث می‌شود همگان به حقوق خود دست یابند.
الفیاض همچنین افزود: در روزهای آینده شاهد تشکیل یک دولت جدید خواهیم بود و امیدواریم این دولت، به کسانی که فداکاری کردند و جان خود را برای این کشور و مردم دادند، وفادار باشد. 118/120

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)