از رنگ مو 97 تا رنگ سال 2018


از رنگ مو 97 تا رنگ سال 2018

برای شناختن رنگ مو 97 مطلبی بسیار کاربردی آماده کرده ایم با ما همراه باشید تا از رمز و راز رنگ موی سال 97 آگاه شوید. همیشه خانم‌های مطابق مد روز و با کلاس در روز‌های پایانی سال علاوه بر دغدغه انتخاب بهترین لباس‌های مطابق با مد روز جهان و البته شیک و خاص دغدغه‌ دیگری هم دارند. رنگ کردن مو برای آن دسته از خانم‌هایی که...

برای شناختن رنگ مو ۹۷ مطلبی بسیار کاربردی آماده کرده ایم با ما همراه باشید تا از رمز و راز رنگ موی سال ۹۷ آگاه شوید.
همیشه خانم‌های مطابق مد روز و با کلاس در روز‌های پایانی سال علاوه بر دغدغه انتخاب بهترین لباس‌های مطابق با مد روز جهان و البته شیک و خاص دغدغه‌ دیگری هم دارند. رنگ کردن مو برای آن دسته از خانم‌هایی که اهل تنوع دادن به ظاهرشان هستند و یا به دلیل وجود چند رشته موی سپید ناچار به رنگ کردن موهایشان می‌شوند مساله بسیاری مهمی است و این روز‌های پر مشغله آخر سال را برایشان سخت‌تر و البته جذاب‌تر می‌کند.
اما برای انتخاب رنگ مو ۹۷ چه گزینه‌هایی پیش روی شما خانم‌های شیک قرار دارد؟ آیا باید رنگ مو سال ۹۷ را بر اساس رنگ سال انتخاب کنید؟ آیا فاکتور‌های ضروری برای انتخاب رنگ مو را در انتخاب رنگ ‌مو ۹۷ در نظر گرفته‌اید؟
اینجا همان‌جایی است که به همه این سوالات پاسخ داده می‌شود و بعد از آن به راحتی رنگ موی مناسب‌تان را برای سال جدید انتخاب می‌کنید؛ پس با ما همراه باشید.

از رنگ مو ۹۷ تا رنگ سال ۲۰۱۸
همان طور که می‌دانید رنگ سال ۲۰۱۸ را بنفش اعلام کرده اند. اما دقیقا چه بنفشی؟ شرکت پنتون که یک شرکت بزرگ رنگ است و دارای استاندارد جهانی تطبیق رنگ است هر ساله رنگی را به عنوان رنگ سال اعلام می‌کند که البته این یک اعلام رنگ غیر رسمی است اما با توجه به اقبال عمومی طراحان مد و لباس هر سال از همان‌رنگ در کار‌هایشان بهره می‌برند. رنگ بنفشی که امسال شرکت پنتون به عنوان رنگ سال معرفی کرده است Ultra violet یا همان بنفشی است که از ترکیب مساوی آبی و قرمز به دست می‌آید. یک رنگ کاملا معتدل که می‌توان گفت به هر کسی می‌آید. اما این اعتدال بیش‌از حد رنگ بنفش معایبی هم دارد و آن جلب توجه بسیار کم است. به همین دلیل طراحان برای دیزاین بهتر از پالت‌هایی را که با این رنگ همخوانی و تناسب دارد را منتشر کرده اند.

از رنگ مو 97 تا رنگ سال 2018

اگر بخواهیم رنگ مویمان با رنگ امسال تناسب داشته باشد باید چه کنیم؟
برای انتخاب رنگ مو ۹۷ چند گزینه پیش رو داریم:
استفاده از رنگ مو ۹۷ اصلی به روی دکلره و ارائه یک رنگ موی کاملا فانتزی و دخترانه.
استفاده از تناژ روشن بنفش( گرم‌تر، سرد‌تر و یا رنگ اصلی) در ترکیب با رنگ دودی و شنی و کرم به صورت آمبره، سامبره، هایلایت و لولایت.
استفاده از تناژ تیره بنفش ( گرمتر، سردتر یا رنگ اصلی) به صورت یک دست.
استفاده از رنگ‌های کرم، دودی، خاکستری، انواع قهوه ای بدون قرمز و سبز( مایل به رنگ های خاکی، کرم و دودی) .

از رنگ مو 97 تا رنگ سال 2018

ما گزینه اول رنگ ۹۷ را فقط به دختران جوان و افرادی که می‌خواهند که استایل فانتزی و غیر رسمی داشته باشند پیشنهاد می‌دهیم. دختران جوان به دلیل جوانی و شادابی بیشتر در بافت پوستشان می‌تواندد به راحتی از این رنگ معتدل استفاده کنند و استایل متفاوتی برای خودشان درست کنند.
پیشنهاد دوم ما برای انتخاب رنگ مو ۹۷ طیف وسیعی از خانم‌های جوان، شیک و با کلاس را در بر می‌گیرد که هر کدام با توجه به رنگ و حرارت پوستشان می‌توانند رنگ مناسب ‌خودشان را از طیف پیشنهادی ما انتخاب کنند. به عنوان مثال ما به خانمی با پوست تیره و گرم ترکیب بنفش روشن گرم و کرم روشن را پیشنهاد می‌دهیم. و به خانمی با پوست روشن و سرد بنفش سرد و روشن همراه با دودی یا شنی روشن را پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین تناژ رنگی پوست در انتخاب رنگ مو ۹۷ شما تاثیر به سزایی دارد. شما می‌توانید تناژ پوستتان را با انتخاب رنگ مناسب تعدیل کنید. به فرض اگر پوست سرخی دارید می‌توانید با انتخاب رنگی که مقداری قرمز در آن وجود دارد مجموعه موها و صورتتان را به یک تعادل رنگی برسانید. بعضی اوقات افراد دقیقا کار برعکس را انجام می‌دهند تا رنگ پوستشان در کنار یک رنگ متضاد خنثی شود، اما این کار فقط رنگ صورت شما مصنوعی می‌کند، زیرا به طور طبیعی هر انسانی با رنگ دانه‌هایی مشابه در پوست، مو و چشم متولد می‌شود که این هماهنگی در رنگدانه‌ها زیبایی موزون و طبیعی‌ای را ارائه می‌دهد. پس هرگز به سراغ رنگ متضاد صورتتان نروید.

از رنگ مو 97 تا رنگ سال 2018

همچنین اگر موهای شما تناژ قرمزی دارد باز هم برای انتخاب رنگ مو ۹۷ به سراغ آن بنفش‌هایی بروید که کمی قرمزی در آن‌ها وجود دارد. اولا که اگر قرمزی در موهایتان دارید قطعا در پوستتان هم رنگ دانه قرمز دارد، دوما وجود رنگ دانه قرمز در موهایتان مانع از تاثیر کامل رنگدانه آبی بر موهایتان شده و تلاشتان را بی فایده خواهد گذاشت.
پیشنهاد سوم ما هم می‌تواند شامل طیف وسیعی از شما خانم‌های با سلیقه شود، با این تفاوت که رده‌های سنی بالاتر را هم می‌تواند شامل شود. شما می‌توانید با توجه به رنگ و گرمای پوستتان یکی از رنگ‌های موجود در طیف بنفش را به عنوان رنگ یک دست موهایتان انتخاب کنید. همچنین می‌توانید سایه هایی کمی روشن‌تر از رنگ اصلی تان را هم به این رنگ اضاه کنید.
دسته رنگ‌های شرابی بادمجونی هم می‌توانند شامل این دسته از رنگ‌ها باشند که برای خانم‌های با کلاس میانسال هم مناسب خواهند بود.
و اما دسته چهارم برای خانم‌های با سلیقه و زرنگی است که نمی‌خواهند رنگ مویشان به طور مستقیم با رنگ سال در ارتباط باشد. در واقع این افراد از علم بالایی در رنگ شناسی بهره مندند و خوب می‌دانند چه رنگی را با لباس‌های مد سالشان ست کنند. همچنین برای خانم‌های مسن که نمی‌خواند ظاهرشان با نوه‌هایشان هم تراز باشند و دوست دارند چند درجه رسمی تر و کلاسیک تر باشند هم مناسب است.

از رنگ مو 97 تا رنگ سال 2018

رنگ‌های کرم شنی، دودی و خاکستری به راحتی با رنگ بنفش ست می‌شوند و شما بسته به رنگ پوستتان می‌توانید یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید و حتی آن‌ها را به صورت انواع مدل‌های سایه روشن به کار ببرید.
همچنین اگر نمی‌خواهید موهایتان را روشن کنید و مایلید برای رنگ موی سال ۹۷ یک رنگ قهوه‌ای شیک به موهایتان بزنید حتما از قهوه‌ای هایی که فاقد قرمز و سبز هستند استفاده کنید تا کنار رنگ بنفش جلوه خوبی داشته باشد. اما اگر موهایتان تناژ قرمز دارد و ناچار به انتخاب رنگی هستید به سمت قرمز می‌رود در هنگام انتخاب لباس به سراغ بنفش‌های خیلی سرد نروید.

منبع

از رنگ مو 97 تا رنگ سال 2018

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید