بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از وی


مبینا نصیری مجری 29 ساله تلویزیون و رادیو می باشد، وی در شبکه های مختلف صدا و سیما، اجرای برنامه های متفاوتی را برعهده داشته است و از آن دست مجریانی می باشد که برای مدت 2 سال به علت ممنوع التصویری از حیطه اجرا به دور بوده است. برای آشنایی با کارنامه کاری و بیوگرافی مبینا نصیری تا پایان این مطلب با آرگا همراه باشید.

مبینا نصیری مجری ۲۹ ساله تلویزیون و رادیو می باشد، وی در شبکه های مختلف صدا و سیما، اجرای برنامه های متفاوتی را برعهده داشته است و از آن دست مجریانی می باشد که برای مدت ۲ سال به علت ممنوع التصویری از حیطه اجرا به دور بوده است. برای آشنایی با کارنامه کاری و بیوگرافی مبینا نصیری تا پایان این مطلب با آرگا همراه باشید.

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویمبینا نصیری

بیوگرافی مبینا نصیری

مبینا نصیری متولد ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۸ در تهران است.

وی فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان در مقطع کارشناسی می باشد.

فعالیت مبینا نصیری در عرصه اجرا، با گویندگی در رادیو شروع شد. پس از حضور متمادی در رادیو و موفقیت او در نحوه ارتباط با مخاطب، باعث شد از سوی جشنواره رادیو جوان به عنوان گوینده برگزیده انتخاب شود. به همین دلیل وی به تلویزیون راه پیدا کرد و در شبکه های مختلف سیما در مقام مجری، برنامه های مختلفی را اجرا کرد. مبینا نصیری همچون رضا رشیدپور، صبا راد، احسان علیخانی، علی ضیا، نجمه جودکی، آزاده نامداری و… کار خود را از رادیو شروع نموده و با سعی و تلاش خود به این مرحله رسیده است. در ادامه بیشتر با بیوگرافی مبینا نصیری آشنا خواهید شد.

در پاییز سال ۹۲، مبینا نصیری به همراه علی مرادی عهده دار اجرای برنامه زنده «امروز هنوز تموم نشده» از شبکه ۱ سیما بود، به گفته مبینا نصیری در یکی از این برنامه ها، نویسنده برنامه مطالبی را در قالب دیالوگ به وی می دهد که در پایان دیالوگ باید با عبارتی بدون بیان آن شوخی می کرده و اشاره ای هم به شخصیت عروسک مجموعه کلاه قرمزی می کرده است، اما گویا علی مردای از متن دیالوگ اطلاعی نداشته و در آیتم مربوط به او دخالت کرده و برای جلوگیری از دخالت مرادی، وی ناچار شده با بیان عبارت به شکل غیر مستقیم او را از این کار منصرف کند. به همین دلیل روز بعد از برنامه، نویسنده برنامه اخراج و او نیز به مدت ۲ سال ممنوع التصویر می شود.

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از وی

۲۰عکس های مبینا نصیری با ژست های متفاوت

مبینا نصیری مسافرت و ایرانگردی را دوست دارد و به مناطق مختلف ایران سفر کرده است و عکس های زیادی از مناطق دیدنی، موزه ها و ابنیه های تاریخی گرفته است و با الهام از این نمادهای باستانی، فرهنگی، ملی و سنتی طرح های زیبای را بر روی لباس های خود پیاده کرده است. به همین علت برای اولین بار پس از انقلاب، از سوی جشنواره مد و لباس فجر به عنوان خوش پوش ترین مجری تلویزیون انتخاب گردید. حال که تا حدودی ب بیوگرافی مبینا نصیری و تمایلات و خواسته های وی آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم از عکس های زیبایی که در ادامه ارائه می دهیم دیدن نمایید.

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویژست متفاوت مبینا نصیری

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویعکس مبینا نصیری مجری برنامه سیمای خانواده

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویسلفی مبینا نصیری با عوامل پشت صحنه

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویعکس هنری مبینا نصیری

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویسلفی زیبای مبینا نصیری

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویژست خاص مبینا نصیری

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویمهسا تقدمی و مبینا نصیری

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویعکس مبینا نصیری در حال اجرای برنامه بر روی صحنه استیج

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویمبینا نصیری و محمد سلوکی

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویمبینا نصیری با لباس محلی

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویعکس مبینا نصیری

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویمبینا نصیری و رویا حسینی

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویعکس جالب مبینا نصیری

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویعکس مبینا نصیری مجری شبکه یک

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویتیپ متفاوت مبینا نصیری

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویعکس زیبای مبینا نصیری

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویمبینا نصیری مجری شبکه جام جم

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از ویعکس مبینا نصیری با مدل های مختلف مانتو

کارنامه کاری مبینا نصیری

آفتابگردان/ شبکه دو جوانی/ شبکه جام جم زیتون/ شبکه جام جم صعود/ شبکه آموزش مکتب خانه غیر انتفاعی/ شبکه آموزش صبح بخیر ایران/ شبکه یک امروز هنوز تمام نشده/ شبکه یک شبکه هر ایرانی/ شبکه یک ویژه برنامه تحویل سال نو ۹۳/ شبکه یک ویژه برنامه های برای روز زن، روز دختر/ شبکه یک سیمای خانواده/ شبکه یک اینجا ایران است/ شبکه جام جم باغ رمضان/ شبکه تهران خانه مهر/ شبکه جام جم اجرای یک مسابقه/ شبکه سلامت

بیوگرافی مبینا نصیری و 20 عکس جذاب از وی عکس مبینا نصیری در محرم

با بیوگرافی مبینا نصیری مجری خوب و توانای تلویزیون آشنا شدید که امیدواریم مطالعه آن برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد و از تماشای عکس های دیدنی و جذاب وی لذت برده باشید. حال می توانید به بخش عکس بازیگران مجله آرگا مراجعه نمایید و از دیگر مطالب منتشر شده در رابطه با زندگی خصوصی و عکس های جدید و متفاوت بازیگران و چهره های شناخته شده دیدن نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...