مطالبات تئاتری‌ها از اردیبهشت امسال پرداخت نشده است/ دبیر دوره بعد مشخص شد


مطالبات تئاتری‌ها از اردیبهشت امسال پرداخت نشده است/ دبیر دوره بعد مشخص شد

دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی عنوان کرد: برای دبیری سال آتی نامزد نشدم و طی جلسه‌ای که برای انتخاب دبیر برگزار شد، دبیر سال آتی مشخص شده و تصورم این است که به زودی اعلام خواهد شد.

حسین عبداللهی دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی که اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: متأسفانه هنوز مطالبات تئاتری‌ها از سوی وزارت علوم پاسخ گفته نشده و هیچ کدام انجام نشده است. جوایز نیز واریز نشده است.

وی در ادامه افزود: البته وعده‌هایی ماه‌ها است که داده شده و ما منتظر هستیم که ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و الان دیگر تقریبا چهار ماه این تأخیر ادامه دارد.

عبداللهی با اشاره به اینکه مشکلات در عرصه جشنواره‌ها و مطالبات در همه جا دیده می‌شود، گفت: به هر حال خیلی‌ جاها مشکل دارند؛ منتها وزارت علوم نباید این مشکلات را داشته باشد؛ چرا که از قبل بودجه آن پیش بینی می‌شود. الان هم به ما وعده داده‌اند که همین روزها مطالبات پرداخت می‌شود.

دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر فجر درباره انتخاب دبیر سال آتی گفت: قطعا من که نخواهم بود چون نه نامزد شدم و نه خودم تمایل دارم که بمانم. منتها در جلسه انتخاب دبیر حضور داشتم و تقریبا دبیر سال آتی هم انتخاب شده و مشخص است.

وی یادآور شد: وعده براین بود که تیر ماه دبیر سال آتی اعلام شود، اما اطلاعی ندارم که چرا هنوز اعلام نکردند. به نظرم به زودی می‌بایست اعلام شود اما آن هم حتما پیرو همین تسویه حساب‌ها باقی مانده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران