بهره برداری از بزرگترین ماشین چاپ رول 10 رنگ در جنوب شرق


بهره برداری از بزرگترین ماشین چاپ رول 10 رنگ در جنوب شرق

بزرگترین ماشین چاپ رول 10 رنگ با ظرفیت 35 هزار برگ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند و جمعی از فعالان حوزه چاپ در بیرجند راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، طی مراسمی همزمان با گرامیداشت شصتمین سالگرد افتتاح چاپخانه بیرجند، بزرگترین ماشین چاپ رول ۱۰ رنگ جنوب شرق کشور با ظرفیت ۳۵ هزار برگ با حضور ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی،‌ علی ناصری فرماندار بیرجند و جمعی از پیشکسوتان صنعت چاپ استان راه اندازی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به قدمت صنعت چاپ در این استان گفت: راه اندازی این ماشین چاپ، علاوه بر اینکه به جایگاه فرهنگی استان کمک زیادی می کند، گامی مهم در اشتغالزایی محسوب می شود.

نبی زاده افزود: در ۶۰ سال گذشته، با راه اندازی چاپخانه زرین در بیرجند، چراغ صنعت چاپ در این استان روشن شد و اکنون این چراغ تبدیل به یک مشعل فروزان شده است که آینده روشنی را پیش روی این استان قرار داده است.

وی عشق به کار را لازمه پیشرفت در کارهای فرهنگی دانست و گفت: امروز با وجود چند چاپخانه در استان،‌ این ظرفیت فراهم شده است که سازمان ها و دستگاه های اجرایی، سفارشات خود را به خارج از استان ندهند، چرا که امروز خراسان جنوبی ظرفیت ثبت سفارش از استانهای دیگر را هم دارد.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی