سومین دوره آکادمی داستان کودک و نوجوان پرنده آبی برگزار می‌شود


سومین دوره آکادمی داستان کودک و نوجوان پرنده آبی برگزار می‌شود

نویسنده:گروه خبر...

انتشارات علمی و فرهنگی سومین دوره آکادمی داستان کودک و نوجوان پرنده آبی را برگزار می‌کند. آکادمی داستان کودک و نوجوان پرنده آبی از سال ۹۵ توسط انتشارات علمی و فرهنگی تاسیس شده است.

هدف از تاسیس این آکادمی استعدادیابی و کمک به ورود قلم‌های نو به حوزه ادبیات کودک و نوجوان است. دوره سوم آکادمی داستان پرنده آبی با استفاده از تجربیات دوره‌های پیشین و با انسجام بیشتر، در ۸ رشته از علاقه‌مندان به ادبیات کودک و نوجوان نام‌نویسی می‌کند.

سومین دوره آکادمی داستان کودک و نوجوان پرنده آبی شامل کارگاه‌ها زیر است:

کتاب تصویری ویژه تصویرگران کودک، هدا حدادی ویراستاری (آموزش ویرایش زبانی وصوری)، هومن عباسپور شعر خردسال و کودک، زهرا موسوی شعر نوجوان، حسین تولایی رمان کودک و نوجوان، نوید سیدعلی اکبر چاپ و نشر کتاب کودک و نوجوان، استادان از متخصصان انتشارات مطبوعات کودک و نوجوان (نشریه کاغذی و الکترونیکی)، علی اکبر زین العابدین نویسندگی خلاق مختص هنرجویان نوجوان، نوید سید علی اکبر

شرایط حضور در کارگاه‌های سومین دوره آکادمی داستان کودک و نوجوان پرنده آبی:

شروع کلاس‌های ترم اول: از نیمه مهر تا پایان دی ماه شروع کلاس‌های ترم دوم: از نیمه بهمن تا پایان خرداد ۹۷ شهریه ترم اول: ۵۰۰ هزار تومان شهریه ترم دوم: ۵۵۰ هزار تومان شهریه کارگاه نویسندگی خلاق برای هنرجویان نوجوان: ۴۰۰ هزار تومان هر کارگاه در دو ترم متوالی و هر ترم در ۱۴ جلسه سه ساعته برگزار خواهد شد. به هنرجویانی که هر دو دوره را با موفقیت طی کنند گواهینامه اعطا خواهد شد. انتشارات علمی و فرهنگی نیز به چاپ آثار برتر هر دوره کمک خواهد کرد.


علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه به انتشارات علمی و فرهنگی مراجعه یا با شماره تلفن ۸۸۶۶۵۷۳۴ تماس بگیرند و با مراجعه به ایمیل bluebirdas1395@gmail.com اطلاعات بیشتری کسب کنند.

سومین دوره آکادمی داستان کودک و نوجوان پرنده آبی برگزار می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس