خط‌ و نشان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی فارس برای حریفان


خط‌ و نشان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی فارس برای حریفان

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بازی یک‌طرفه تیم قزوین را درهم کوبید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان در مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهید مدافع حرم مجید صانعی به میزبانی سال ورزشی امام علی (ع) واحد همدان، تیم دختران دانشگاه آزاد اسلامی فارس با اختلاف 31 امتیازی حریف خود قزوین را مغلوب کرد.

تیم خوش‌دست و خوش‌ترکیب فارس که در این دیدار از محدثه امیرزادگانی، مهسا عباسی، مهتاب محمودی، فاطمه سلطانی، فریبا نادعلی‌زاده، مریم کشاورزی، زینب ابراهیمی، پیوند فاروقی، هالی شیبانی به‌عنوان کاپیتان، سپیده فلاحی، فائزه باستانی و مهسا زراعت‌پیشه به مربیگری زهرا گرگین بهره می‌برد برای برد قزوین زیاد به دردسر نیفتاد.

در این دیدار که قضاوت آن بر عهده‌ سرداور هانیه شهدوست و فاطمه طاهری و فاطمه جوادی به‌عنوان داوران اول و دوم بود در کوارتر نخست، دختران شیرازی به‌رغم از دست‌دادن موقعیت‌های فراون با نتیجه 12 بر 2 بر قزوینی‌ها پیروز شدند؛ اما حکایت کوارتر دوم از نیمه نخست چیز دیگری بود. و تیم قزوین با دقت و انسجام بیشتری بازی کرد و با چند پرتاب روحیه‌بخش توانست اختلاف را به 4 امتیاز برساند.

خط‌ و نشان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی فارس برای حریفان

در پایان نیمه نخست نتیجه 26 بر 12 به نفع تیم یکدست فارس نقش‌ بست تا هر دو تیم به رختکن رفته و شاهد نیمه مربیان باشیم.

در نیمه دوم و کوارتر سوم، تیم قزوین با آرایش جدید و متشکل از فاطمه نجفی، محدثه چگینی، سپیده بیگی‌زاده، هانیه رحیمی، شقایق رحمانی، محدثه حقی، حدیثه دریوشوند، پریچهر حدادی، سلماز مرادی خلیل، عاطفه طاهرخانی به عنوان کاپیتان، شقایق رحمانی و فاطمه طاهرخانی به مربیگری فرانک عبداللهی وارد میدان شد.

در این بخش از بازی هر دو تیم دوشادوش هم پیش می‌رفتند؛ اما یک پرتاب 3 امتیازی دختران فارس را پیش انداخت.

در کوارتر چهارم بازی، شیرازی‌ها با ارائه بازی سریع و حساب‌شده اختلاف را به 14 امتیاز رساندند تا برای سایر حریفان خط‌ و نشان کشیده باشند.

در نهایت تیم دختران دانشگاه آزاد اسلامی فارس با نتیجه 53 بر 22 در دیداری نه‌چندان دشوار به پیروزی رسید تا فردا مقابل حریف‌هایی همچون البرز مدعی و همدان میزبان صف‌آرایی کند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر با حضور قهرمانان 9 استان کشور از 10 تا 17 شهریور جاری در مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4062/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج