برترین فناوری های پوشیدنی آیفا 2018


برترین فناوری های پوشیدنی آیفا 2018

تهران– ایرنا- بزرگترین تولیدکنندگان فناوری جهان از چند روز قبل در برلین گرد آمده اند تا جدیدترین محصولات خود را در آیفا 2018 به نمایش بگذارند.

به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا، نمایشگاه آیفا از بزرگ ‌ترین رویدادهای فناوری دنیا محسوب می شود که به طور رسمی از 31 آگوست (نهم شهریور ماه) تا 5 سپتامبر (چهاردهم شهریور) در برلین برگزار می شود. انواع ردگیر سلامت وو ساعت هوشمند از برترین فناوری های ارائه شده از سوی شرکت ها در این نمایشگاه هستند.

- Fitbit Charge 3
جدیدترین ردگیر سلامت شرکت Fitbit که هفته قبل معرفی و در نمایشگاه آیفا عرضه شد Charge 3 نام دارد. این ابزار ضدآب شباهت بسیار زیادی به یک ساعت هوشمند دارد اما ساعت هوشمند نیست. این ابزار قابلیت نظارت بر ضربان قلب، ردگیری خواب و شنا، پشتیبانی از برنامه های متفرقه، نمایش پیغام ها با استفاده از گوشی هوشمند و یک حسگر برای اندازه گیری اکسیژن خون را دارد. قیمت این ابزار 149.95 دلار است.

-Garmin Vivosmart 4
این ابزار جدیدترین وسیله ردگیری سلامت شرکت Garmin است که علاوه بر قابلیت های مدل های قبلی شامل اندازه گیری ضربان قلب، ردگیری شنا، خواب، نمایش هشدارها و غیره، قابلیت جدیدی موسوم به Body Battery را ارائه کرده است. این قابلیت با تجزیه و تحلیل اطلاعات مختلف به کاربر اعلام می کند که چه زمانی بیش از اندازه برای انجام فعالیت بدنی خسته است. قیمت این ابزار 129.99 دلار است.

- Casio Pro Trek Smart WSD F30
این ساعت هوشمند گزینه مناسبی برای ماجراجویی در طبیعت است. ساعت Pro Trek Smart WSD F30 مجهز به یک جی پی اس داخلی با پشتیبانی آفلاین بوده و دارای حالت نمایش monochrome است که امکان حفظ باتری را به مدت 3 روز در اختیار می گذارد. سیستم عامل این ساعت Wear OS محصول گوگل است و در نتیجه می توان بسیاری از برنامه ها را روی آن نصب کرد. قیمت این ابزار 549 دلار است.

-Diesel On Full Guard 2.5
این ساعت هوشمند با طراحی جمع و جور تمام ویژگی های یک ردگیر سلامت را به همراه قابلیت های یک ساعت هوشمند پیشرفته در اختیار می گذارد. این ابزار علاوه بر اندازه گیری ضربان قلب و نمایش پیام ها با استفاده از گوشی هوشمند به جی پی اس داخلی مجهز بوده و امکان پرداخت آنلاین را نیز در اختیار می گذارد. قرار است این ابزار در ماه اکتبر به بازار عرضه شود و قیمت آن هنوز مشخص نیست.

-Sony Fes Watch U
شرکت سونی در ساخت صفحه نمایش و بندهای این ساعت از کاغذ و جوهر الکترونیکی استفاده کرده است. بنابر این می توان طرح ها و نقش های بسیار متنوع را در این ساعت مورد استفاده قرار داد. اما سیستم عامل این ساعت اختصاصی است و بسیاری از برنامه های موجود در بازار روی آن اجرا نمی شوند. قیمت این ابزار 700 دلار است.
علمی (6) ** 9259*2017

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو