گزارش: اکران فیلم A Rainy Day in New York به کارگردانی وودی آلن فعلاً منتفی است


گزارش: اکران فیلم A Rainy Day in New York به کارگردانی وودی آلن فعلاً منتفی است

شاید فیلم A Rainy Day in New Yorkبه کارگردانی وودی آلن از آن فیلم‌هایی که باشد که هیچ‌وقت اکران آن را نخواهیم دید. فیلم‌برداری فیلم A Rainy Day in New York با حضور «سلنا گومز» (Selena Gomez)، «جود لا» (Jude Law)، «ال فانینگ» (Elle Fanning) و «تیموتی شالامی» (Timothée...

شاید فیلم A Rainy Day in New York به کارگردانی وودی آلن از آن فیلم‌هایی که باشد که هیچ‌وقت اکران آن را نخواهیم دید.

فیلم‌برداری فیلم A Rainy Day in New York با حضور «سلنا گومز» (Selena Gomez)، «جود لا» (Jude Law)، «ال فانینگ» (Elle Fanning) و «تیموتی شالامی» (Timothée Chalamet) در پاییز 2017 به پایان رسید، قبل از اینکه جنبش MeToo# باعث جلب توجه دوباره نسبت به اتهامات واردشده به وودی آلن در گذشته مبنی بر سوء استفاده‌ی جنسی از دختر خوانده‌اش «دیلان فارو» (Dylan Farrow) شود و حتی بازیگران فیلم، او را محکوم کنند.

حال به گزارش سایت Page Six، درحالی که فیلم A Rainy Day in New York قرار بود در سال جاری میلادی اکران شود، آمازون می‌گوید که هیچ تاریخ اکران و پخشی برای آن مشخص نشده است و معلوم نیست که در چه زمانی این کار انجام خواهد شد.‌ آمازون ذکر نکرده است که فقط شاهد نمایش فیلم بر پرده‌ی سینما نخواهیم بود یا قرار نیست که حتی به‌صورت دیجیتالی هم عرضه شود.

البته اتهامات وارده به وودی آلن، تنها موضوعی نیست که آمازون باید به خاطر آن نگران باشد. گزارشی حاکی از این است که در این فیلم، شخصیتی با بازی جود لای 45 ساله در دنیای واقعی، با دختری 15 ساله با بازی ال فانینگ (20 ساله در دنیای واقعی) رابطه‌ی جنسی دارد. این موضوع و حساسیت‌هایی که نسبت به آلن به وجود آمده، می‌تواند اکران فیلم را برای آمازون هرچه سخت‌تر کند.

علاوه‌بر این‌ها، باید اشاره کرد که وودی آلن یک قرداد همکاری با آمازون برای 5 فیلم دارد که 3 فیلم دیگر از آن باقی مانده است و به نظر می‌رسد که با توجه به این حواشی، این قرارداد هم وضعیت نابسمانی داشته باشد. آلن در سال 2019 هیچ فیلمی را به اکران نخواهد رساند.

نظر شما راجع به فیلم A Rainy Day in New York و مشکلات آن چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
گزارش: اکران فیلم A Rainy Day in New York به کارگردانی وودی آلن فعلاً منتفی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید