پشت پرده چادری شدن خواهران منصوریان +فیلم


پشت پرده چادری شدن خواهران منصوریان +فیلم

پشت پرده چادری شدن خواهران منصوریان و حواشی مصاحبه اخیر آن‌ها در فضای مجازی را در این گزارش دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خواهران وشووکار منصوریان، طی روزهای اخیر با انجام مصاحبه با یکی از رسانه‌های تصویری ادعایی را مطرح کردند که به دلالیل مختلفی که در ادامه ذکر خواهد شد صحت و درستی آن جای تردید دارد.

از دو روز گذشته خبری در صفحات مختلف شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران با دیدگاه‌ها و تفکرات متفاوت در فضای مجازی دست به دست می‌شود و خواهران منصوریان در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها صحبت‌هایی را مبنی بر علت چادری شدنشان به واسطه پیشنهاد مادی الهام چرخنده انجام دادند.

ادعای مطرح شده توسط خواهران منصوریان این بود که به گفته آن‌ها الهام چرخنده به این دو خواهر ورزشکار در ازای چادری شدنشان قول و وعده خانه و ماشین داده بود. خواهران منصوریان همچنین مدعی هستند که این وعده با گذشت 4 سال همچنان عملی نشده و بر زمین مانده و این در حالی است که با توجه به ویدئوهای موجود از روزی که خواهران منصوریان تصمیم به چادری شدن کرفتند، تماس نخست از طرف این دو خواهر با الهام چرخنده صورت گرفته است.

این دو خواهر ووشوکار ادعا می‌کنند که قول الهام چرخنده و عمل نکردن به آن تنها هزینه خرید چادر را به هزینه زندگی آن‌ها افزوده و این در حالی است که در ویدئویی که در ادامه می‌آید، خود خواهران منصوریان گفته‌اند «ما گاهی چادر می‌پوشیدیم و در مراسم پیاده روی اربعین همیشه چادر به سر داشته‌ایم» بنابراین نیازی به خرید دوباره چادر و اضافه شدن هزینه جدید وجود نداشته‌ و چنین ادعایی با مستندات موجود رد می‌شود.

بیشتر بخوانید: خواهران منصوریان در پیاده روی اربعین + فیلم

در یکی از ویدئوهای موجود در روز چادری شدن خواهران منصوریان، الهام چرخنده خطاب به آن‌ها می‌گوید: «شهربانو جو زده نشدی؟ چی شد که به من زنگ زدی؟ خواهران منصوری در پاسخ گفتند ما بسیجی هستیم و می‌خواهیم زهرایی باشیم، می‌خواهیم چادری بشیم»

بیشتر بخوانید: دو" زن ورزشکار" چادری شدند

افشاگری خواهران منصوریان آن هم بعد از 4 سال، در حالی که مدعی هستند به درخواست خانم چرخنده و با وعده پول و ماشین و خانه چادری شده‌اند، موضوعی است که به گفته کاربران فضای مجازی با واقعیت‌های مستند موجود که از زبان خود خواهران منصوریان مطرح شده در تناقض است.

روز گذشته و پس از انتشار مصاحبه خواهران منصوریان در فضای مجازی، پستی منتسب به صفحه اینستاگرام الهام چرخنده در برخی از رسانه‌های خبری منتشر شد که وی در واکنش به مصاحبه فوق آن را به اشتراک گذاشته بود. چند ساعت پس از انتشار این پست، امیرشایان فرزند الهام چرخنده به نمایندگی از مادرش با انتشار دو استوری، اعلام کرد صفحه اینستاگرامی مذکور تقلبی است و مادرش هیچ فعالیتی در صفحات مجازی ندارد. وی همچنین اعلام کرد که موضوع حواشی اخیر و ادعاهای مطرح شده را فقط از طریق مراجع قضائی خواهد کرد.

پشت پرده چادری شدن خواهران منصوریان +فیلم پشت پرده چادری شدن خواهران منصوریان +فیلم

جالب است بدانید که بر اساس اخبار موجود خواهران منصوریان در سوم آذر ماه سال 93 طی نامه‌ای به رهبری مدال‌های خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرده و درست چند روز بعد و در بحبوحه داغ انتخابات مدال خود را به آقای روحانی رئیس جمهور فعلی اهدا کرد و به نقل از برخی از منتقدان این اقدام خواهران منصوریان، نوعی دورویی و تضاد را به مخاطبان منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: خواهران طلایی ووشو مدال جهانی خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کردند

خبر فوق که در تاریخ 13 آذرماه سال 93 در صدها رسانه داخلی منتشر شده است به موضوع چادری شدن خواهران منصوریان با انتخاب خود اشاره می‌کند و جزئیاتی از ماجرای چادری شدن این دو خواهر ووشوکار را شرح می‌دهد.

پشت پرده چادری شدن خواهران منصوریان +فیلم

پس از حواشی ایجاد شده و دامن زدن برخی از رسانه‌ها به اظهاراتی که صحت و سقم آن نامشخص است، شهربانو منصوریان با انتشار ویدئویی مدعی شده که مصاحبه آن‌ها به طور کامل پخش نشده و دلیل ایجاد حواشی فوق را تشریح کرده است.

شهربانو منصوریان در این ویدئو گفته است که «رسانه‌ای که با ما مصاحبه کرده است تمام صحبت‌هایمان را منتقل نکرده و با این اقدام، قضاوت و حواشی پیش آمده را به وجود آورده است.»

کاربران فضای مجازی با مشاهده ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی با عنوان افشاگری خواهران منصوریان از اجبار آن‌ها توسط الهام چرخنده برای پوشیدن چادر، در ازای دریافت وجه نقد و وعده‌هایی از این دست منتشر شده، واکنش‌های مختلفی از خود بروز دادند.

علی اکبر رائفی‌پور فعال سیاسی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به صحبت‌های خواهران منصوریان پیرامون وعده‌های مالی الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون واکنش نشان داد.

او در صفحه شخصی خود نوشت: «الهام چرخنده؛ همانند مهران مدیری که دروغ گویی شرق را در دادگاه اثبات کرد، به زودی ادعای خواهران منصوریان و رسانه انتشار دهنده اکاذیب در دادگاه محک خواهد خورد.
الهام چرخنده پس از پنج سال دوری از سینما در حال بازی در فیلمی علیه منافقین است. آیا میان این دو اتفاق ارتباطی وجود دارد؟»

پشت پرده چادری شدن خواهران منصوریان +فیلم

بیشتر بخوانید: ارتباط میان حواشی الهام چرخنده و بازی در فیلمی علیه منافقین

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هرگاه در دو حوزه هنر و ورزش، هنرمند یا ورزشکاری از جریان یا اتفاقی اعلام حمایت کند که مزاق برخی جریان ها خوش نیاید، این جریانها با به راه انداختن هیاهو و به شکلی یکطرفه سعی در تخریب و به عقب راندن او دارند و از راه های مختلف مانند تطمیع یا تهدید به وی هجوم می‌آورند که از هدف و نظر خود دست کشیده و عقب نشینی کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا