تریلر جدید Hitman 2 محیط جنگلی بازی را نمایش می دهد


تریلر جدید Hitman 2 محیط جنگلی بازی را نمایش می دهد

رسانه کلیک – چندی پیش شرکت سرشناس «برداران وارنر» با همکاری استودیوی بزرگ «آی او اینتراکتیو»، تریلر جدید Hitman 2 را با طرفداران و هواداران به اشتراک گذاشت که این ویدیوی کوتاه محیط جنگلی و پوشیده از درختان بازی را به نمایش می گذارد. کمتر از سه ماه به انتشار تازه ترین نسخه یکی از […] نوشته تریلر جدید Hitman 2 محیط جنگلی بازی را نمایش می...

رسانه کلیک – چندی پیش شرکت سرشناس «برداران وارنر» با همکاری استودیوی بزرگ «آی او اینتراکتیو»، تریلر جدید Hitman 2 را با طرفداران و هواداران به اشتراک گذاشت که این ویدیوی کوتاه محیط جنگلی و پوشیده از درختان بازی را به نمایش می گذارد.

کمتر از سه ماه به انتشار تازه ترین نسخه یکی از قدیمی ترین مجموعه بازی های ویدیویی به نام «هیتمن 2» باقی مانده است و سازندگان و توسعه دهندگان برای معرفی هر چه بیشتر این عنوان مورد انتظار، تریلرها و اطلاعات بیشتری را در رابطه با آن منتشر می کنند.

به جنگل های سرسبز کشور کلمبیا خوش آمدید!

در همین رابطه، دو هفته پیش بود که تریلر جدید Hitman 2 بازیکنان و گیمرها را با جهان و محیط کلی و همچنین شخصیت ها و مردمان عادی بازی آشنا و طرفداران را برای دسترسی و تجربه این اثر ویدیویی مشتاق تر کرد. حال، ساعاتی پیش شرکت «برداران وارنر» به کمک استودیوی «آی او اینتراکتیو» در جریان رویداد بزرگ PAX West سال جاری میلادی، تریلر تازه تری از این بازی تحت عنوان «به جنگ خوش آمدید» (Welcome to the Jungle) ارائه کردند که این ویدیو صرفا بر روی نمایش محیط جنگلی سرسبز بازی تمرکز دارد.

آنطور که در این تریلر به نظر می رسد، گویا یک و یا چندین ماموریت «مامور 47» به محیط جنگلی کشور کلمبیا خلاصه می شود که این محیط مملو از درختان سرسبزی است و بازیکنان با استتار در میان درختان و علف های بلند قامت، باید دشمنان و افراد مورد نظر را به صورت مخفیانه و بی صدا به قتل برسانند.

در این ویدیوی کوتاه، ضمن آنکه با بخشی هایی از جهان جنگلی بازی آشنا می شویم، شاهد چند نگهبان با لباس ها و سلاح مختلف هستیم که در میان درختان جنگل های کشور کلمبیا به انجام وظیفه مشغول هستند. در این هنگام، ظاهرا مامور 47 برای دستیابی به هدف مورد نظر، باید این نگهبانان را به صورت مخفیانه و بدون هیچ سر و صدایی از پا دربیاورد. از این رو، مامور 47 با استتار در میان علف ها به صورت مخفیانه یکی یکی این نگهبانان را با سلاح و آیتم های گوناگون به قتل می رساند.

نکته بعدی در خصوص این ویدیو، گرافیک فنی و بصری خیره کننده در کنار نورپردازی فوق العاده بازی است که در نگاه اول توجه بازیکنان و هواداران را به خود جلب می کند. البته نباید فراموش کرد که این تریلر، یک ویدیوی سینماتیک بوده و از آنجا که بارها در عناوین ویدیویی مختلف اختلاف فاحشی در زمینه گرافیک در تریلرهای سینماتیک و تریلرهای گیم پلی دیده شده است، نمی توان با قاطعیت درباره گرافیک نهایی بازی Hitman 2 اظهار نظر کرد و باید منتظر ماند و دید که استودیوی آی او اینتراکتیو چگونه محیط جنگلی کشور کلمبیا را خلق و طراحی می کند.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای آنلاین تریلر جدید Hitman 2 دعوت می کند.

برای دریافت و دانلود تریلر فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

توجه داشته باشید که بازی مورد انتظار و پرطرفدار Hitman 2 در روز سه شنبه بیست و دوم آبان ماه سال جاری (سیزدهم نوامبر سال میلادی 2018) توسط شرکت برادران وارنر بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

در حال حاضر نسخه استاندارد، سیلور (نقره ای) و گلد (طلایی) بازی هیتمن 2 به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 79.99 دلار و 99.99 دلار در فروشگاه های ایکس باکس لایو، پلی استیشن استور و استیم به فروش می رسد که در صورت پیش خرید، به صورت رایگان به حالت چند نفره Sniper Assassin دسترسی خواهید داشت که این حالت به صورت جداگانه قابل خریداری نیست و صرفا برای پیش خریداران بازی در نظر گرفته شده است.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تریلر جدید Hitman 2 و محیط جنگلی این عنوان ویدیویی مورد انتظار چیست؟ به نظر شما، آیا این بازی می تواند موفقیت و دستاوردهای نسخه قبلی خود را به دست آورد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق