“پرسپولیس” در خطر افتاد ؛ شکایت بازیکن سابق “پرسپولیس” که “استقلالی” شد!


محمد امین آرام طبع مدافع 33 ساله بهبهانی سابق تیم‌های پرسپولیس تهران، نساجی مازندران، آلومینیوم هرمزگان و صبای قم که در ابتدای لیگ شانزدهم به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست و به دلیل مصدومیت عملکرد خوبی نداشت ، باعث شد تا تنها یک بازی در لیگ برای سرخپوشان انجام دهد و سپس از این تیم جدا شود. آرام‌طبع تنها یک بار در لیگ برتر و یک مرتبه در جام...

“پرسپولیس” در خطر افتاد ؛ شکایت بازیکن سابق “پرسپولیس” که “استقلالی” شد!

شکایت محمدامین آرام طبع از پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۷:۲۳
“پرسپولیس” در خطر افتاد ؛ شکایت بازیکن سابق “پرسپولیس” که “استقلالی” شد!

شکایت محمد امین آرام طبع بازیکن سابق پرسپولیس و حال حاضر استقلال خوزستان دردسر جدید سرخپوشان تهرانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد امین آرام طبع مدافع ۳۳ ساله بهبهانی سابق تیم‌های پرسپولیس تهران، نساجی مازندران، آلومینیوم هرمزگان و صبای قم که در ابتدای لیگ شانزدهم به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست و به دلیل مصدومیت عملکرد خوبی نداشت ، باعث شد تا تنها یک بازی در لیگ برای سرخپوشان انجام دهد و سپس از این تیم جدا شود.

آرام‌طبع تنها یک بار در لیگ برتر و یک مرتبه در جام حذفی برای پرسپولیس به میدان رفت و پس از اینکه در نیم فصل نخست لیگ هفدهم با تیمی قرار نداشت به استقلال خوزستان پیوست و شاگرد عبدالله ویسی شد، اما در آبی‌های دیار کارون هم وضعیتی مشابه پرسپولیس داشت و دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد تا پس از پایان فصل از آبی‌های دیار کارون جدا شود.

او که در گذشته از پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرده بود و کمیته استیناف هم حق را به آرام طبع داد، هنوز ۲۲۰ میلیون تومان طلبش را از این باشگاه نگرفته و حتی برای پیگیری این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هم رفته است.

در حالی که مسئولان پرسپولیس و حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل این باشگاه از توافق با بازیکنان، مربیان و حل مشکلات برای حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بودند، طلب ۲۲۰ میلیون تومانی آرام طبع می‌تواند به ضرر تیم پرسپولیس مطرح شود.

امیر علی حسینی مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس هم در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد که آرام طبع ۲ هفته پیش به باشگاه آمده و با مدیرعامل جلسه‌ای برگزار کرده و فکر می‌کنم به توافقاتی هم دست پیدا کرده اند.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده (۲۰۱۹) ۲+۲ است و به این ترتیب استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی حاضر هستند و ذوب آهن و سایپا باید در بازی پلی آف حاضر شوند.

باشگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان