غلبه تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بر فارس


غلبه تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بر فارس

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در یک بازی پایاپای با نتیجه 59 - 56 بر فارس غلبه کرد و در رتبه نخست گروه دوم مسابقات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهید مدافع حرم مجید صانعی به میزبانی سالن ورزشی امام‌علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال برگزاری است. در ادامه بازی‌ها تیم البرز که همدان میزبان را شکست داده بود به مصاف فارسی رفت که برای بردن قزوین، زیاد به درد سر نیفتاده بود.

غلبه تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بر فارس

در کوارتر اول این بازی فارس برتری خود را با حساب 20 بر 8 به تیم کرج دیکته کرد. در کوارتر دوم بازی سنگین و پایاپای شکل گرفت و در پایان نتیجه 10 بر 9 به سود دختران دیار حافظ رقم خورد.

اما در نیمه موسوم به مربیان تغییر شیوه بازی البرز به دستور الهام جیحونی مربی البرز شکل گرفت و اکثر توپ‌ها به فرد مطمئن این تیم، شادی عبدالوند رسید و این بازیکن جواب اعتمادها را داد.

غلبه تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بر فارس

در کوارتر سوم، تابلوی نتایج عدد 19 را برای دختران کرجی و 11 را برای شیرازی‌ها نشان داد. در کوارتر چهارم، این تیم البرز بود که امتیازهای ابتدایی را جمع کرد.

هر دو تیم تا امتیاز 56 با هم پیش می‌رفتند و رقابت مهیج و نفس‌گیری در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان شکل گرفته بود؛ اما شادی عبدالوند، شادی را به اردوی کرجی‌ها هدیه داد و با یک پرتاب 2 امتیازی و پاس منجر به پنالتی که در لحظات آخر بازی داد، منجر به پیروزی تیم البرز در برابر دختران شیرازی شد.

با این حساب، شیرازی‌ها در ادامه بازی‌ها به مصاف همدان میزبان می‌روند و البرزی‌ها در دیداری حساس به مصاف قزوین خواهند رفت.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر با حضور قهرمانان 9 استان کشور از 10 تا 17 شهریور جاری در مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4062/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جام ملت‌های فوتسال آسیا|ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد