رنگ‌های جدید هواوی پی 20 پرو


مطلب رنگ‌های جدید هواوی پی 20 پرو برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ هواوی پی 20 پرو در اسفند ماه در پاریس رونمایی شد. پرچمدار جدید این شرکت چینی از هر نظر فوق‌العاده است. با رونمایی از رنگ‌های جدید هواوی پی 20 پرو در نمایشگاه IFA 2018 زیبایی‌های این گوشی...

هواوی پی ۲۰ پرو در اسفند ماه در پاریس رونمایی شد. پرچمدار جدید این شرکت چینی از هر نظر فوق‌العاده است. با رونمایی از رنگ‌های جدید هواوی پی ۲۰ پرو در نمایشگاه IFA 2018 زیبایی‌های این گوشی خود را بیشتر نشان می‌دهد.

حدود ۵ ماه از رونمایی هواوی پی ۲۰ پرو می‌گذرد. چیزی که باعث می‌شود این گوشی از پرچمداران دیگر هواوی متمایز شود، شکل ظاهری آن است. به تازگی هواوی ۴ نوع رنگ متفاوت از این گوشی را در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی کرد.

رنگ‌های جدید هواوی پی 20 پرو

هواوی برای پرچمدار جدید خود از چرم مشکی و قهوه‌ای استفاده کرده است. در ابتدا ممکن است کاربران فکر کنند، هواوی به تقلید از سامسونگ در گوشی‌های گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت ۳ از چرم استفاده کرده است. شایان ذکر است که جنس این نوع چرم از پلاستیک نیست. این قاب از ترکیب پلاستیک و پلی‌کربنات ساخته شده است و روی آن از چرم طبیعی گاو ایتالیایی پوشیده شده است.

رنگ‌های جدید هواوی پی 20 پرو

رنگ‌های جدید هواوی پی 20 پرو

حک کردن بر روی چرم طبیعی کار بسیار سختی است. هواوی به خوبی توانسته است لوگوی لایکا و برند خود را روی چرم حک کند. چرم به خوبی دور لنزها را گرفته است و تا لبه‌ی گوشی ادامه دارد. خوشبختانه قاب چرمی باعث بزرگتر شدن این گوشی نشده است.

هواوی پی ۲۰ پرو یک گوشی خوش‌دست و زیباست، به طوریکه این شرکت چینی گوشی خود با قاب چرمی را با یک کیف پول چرمی گران‌قیمت مقایسه کرده است. هواوی از رنگ مشکی و قهوه‌ای برای این قاب‌ها استفاده کرده است، چراکه اکثر لباس‌ها با این دو رنگ هم‌خوانی دارند.

هواوی پی ۲۰ پرو با رنگ سفید مرواریدی

رنگ‌های جدید هواوی پی 20 پرورنگ‌های جدید هواوی پی 20 پرو

هواوی از دو نوع رنگ در بدنه‌ی شیشه‌ای گوشی خود استفاده کرده است. رنگ سفید مرواریدی، هواوی ابتدا از این رنگ در آنر ۱۰ استفاده کرد. این کمپانی قصد دارد بار دیگر از این رنگ در پرچمدار جدید خود استفاده کند. جنس این بدنه از شیشه مقاوم گوریلا گلس است.

رنگ خاص هواوی پی ۲۰ پرو

رنگ‌های جدید هواوی پی 20 پرورنگ‌های جدید هواوی پی 20 پرو

در ابتدا ممکن است این رنگ را با زمان رونمایی این گوشی در اسفند ماه اشتباه بگیرید، اما این نوع رنگ خاص با هاله‌ای تیره و بنفش در قسمت پایین طراحی شده است. لوگوی هواوی به طور واضح مشخص است.

مشخصات

ورژن جدید این گوشی نسبت به نسخه اولیه از لحاظ سخت‌افزاری تغییری نداشته است. تمامی رنگ‌های جدید این گوشی به چیپست کایرین ۹۷۰، رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هواوی برای کابران پر مصرف خود نیز یک نسخه با ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت در نظر گرفته است.

دوربین سه گانه این گوشی از یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی اصلی، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و یک لنز تله ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. پنل جلویی نیز ظاهر خود را حفظ کرده است. یک نمایشگر ۶.۱ اینچی مجهز به ناچ و حسگر اثر انگشت در زیر ان دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی دوربین سه گانه هواوی P20 پرو

قیمت نسخه جدید هواوی پی ۲۰ پرو

هواوی گوشی‌های خود را با رنگ‌های جدید با قیمت ۶۴۹ یورو به فروش خواهد رساند. پی ۲۰ پرو با رنگ سفید مرواریدی با قیمت ۸۹۹ یورو، ورژن قاب چرمی نیز با قیمت ۹۹۹ یورو فروخته خواهد شد. این گوشی تا ۱۴ ام شهریور ماه در اروپا دردسترس خواهد بود.

.

منبع: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...