آموزش ساخت کرم جوان کننده پوست دست در منزل


برای اینکه ظاهر و زیبایی دستان خود را حفط کنید باید از پوست آنها محافطت کنید و همیشه آنها را مرطوب نگه دارید و برای این کار نیاز به تهیه کرم های گران قیمت نیست و شما می توانید با کرم دست ساز هم این کار را انجام دهید. با ما همراه شوید تا نحوه ساخت کرم جوان کننده پوست دست را در منزل به شما آموزش دهیم. 5 روش ساخت کرم جوان کننده پوست دست گیاهی در...

برای اینکه ظاهر و زیبایی دستان خود را حفط کنید باید از پوست آنها محافطت کنید و همیشه آنها را مرطوب نگه دارید و برای این کار نیاز به تهیه کرم های گران قیمت نیست و شما می توانید با کرم دست ساز هم این کار را انجام دهید. با ما همراه شوید تا نحوه ساخت کرم جوان کننده پوست دست را در منزل به شما آموزش دهیم.

۵ روش ساخت کرم جوان کننده پوست دست گیاهی در خانه

دست ها بخشی پیچیده در بدن هستند و چند منظوره هستند که به ما اجازه می دهند اجسام را لمس کنیم. عصب های بیشماری در دست وجود دارند که اطلاعات لمسی را در هر مورد که با آن ها ارتباط پیدا می کنند انتقال می دهند. دست ها نقش مهمی در بیان و خلاقیت دارند با این حال، دست ها اصولا ابزارهایی هستند که باعث پیشرفت انسان شده اند.

اگر چه دست بخش مهمی از بدن نیست، اما بدون دست زندگی اصلا ساده نیست. یک نمونه از اهمیت دست در کشورهایی مانند ژاپن آشکار است. اول از همه، ژاپنی ها اهمیت دست های سالم در محل کار را درک می کنند، چون یکی از ویژگیهای اصلی است که هر فردی موقع کار کردن باید داشته باشد. شاید به این دلیل باشد که دست ها می توانند چیزهای زیادی در مورد سن، سابقه و سبک زندگی افراد بگویند. دستان بیانگر خیلی از چیزهای می باشند.

ساخت کرم خانگی برای محافظت از دستها

آموزش ساخت کرم جوان کننده پوست دست در منزل

کرم های دست را در خانه بسازید

راه های زیادی بار محافظت از دست ها در شرایط خوب است. درمان هایی برای دست و پا موجود است. با این حال آماده کردن این ماسک ها و اعمال آنها زمان زیادی نیاز دارد، استفاده از این کرم یک گزینه ساده و عملی برای مرطوب نگه داشتن و محافظت کردن ازز دست ها است. کرم های زیبایی، محصولاتی لطیف و نرم هستند که برای محافظت از پوست استفاده می شوند. این کرم ها باعث نرمی پوست می شوند. کرم های نرم کننده در انواع مختلف و قیمت های مختلف موجود هستند. در این بخش طرز تهیه کرم خانگی را برای شما آموزش می دهیم.

کریم های آنتی اکسیدانی مرطوب کننده پوست دست

آموزش ساخت کرم جوان کننده پوست دست در منزل

روش ساخت کرم دست ساز خانگی

مواد لازم

۲ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل ( ۳۰ گرم ) ۱ قاشق سوپ خوری کره کاکائو ( ۱۵ گرم ) یک قاشق چای خوری روغن بادام ( ۵ میلی لیتر ) چهار قطره روغن اسانس لیمو ترش

دستورالعمل

روغن نارگیل و کره کاکائو را در ظرفی به روش بنماری ذوب کنید تا کره با روغن آب شود. زمانی که این دو ماده ذوب شدند ، ۴ یا ۵ قطره روغن اسانس لیمو و ۱ قاشق چای خوری روغن بادام را اضافه کنید. بعد از مخلوط کردن تمام مواد اولیه، مایع را داخل یک ظرف یا شیشه دیگر بریزید. در نهایت، بگذارید خنک شود تا سفت شود.

کرم جوان کننده و مرطوب کننده پوست دست

آموزش ساخت کرم جوان کننده پوست دست در منزل

روش تهیه چند نوع کرم پوست عالی در منزل

مواد لازم :

۳ قاشق سوپ خوری روغن بادام شیرین ( ۴۵ میلی لیتر ) ۳ قاشق سوپ خوری ژل آلوئه ورا ( ۴۵ گرم ) ۲ قاشق سوپ خوری موم ( ۳۰ گرم ) ۲ قاشق سوپ خوری کره کاکایو ( ۳۰ گرم ) ۳ قطره روغن اسانس آلوئه ورا ۶ قطره ویتامین E

دستورالعمل

روغن بادام شیرین، موم، کره کاکائو و ویتامین ای را در ظرف بریزید. آن ها را به روش ” بن ماری ” تا زمانی که کاملا ذوب شوند ، حرارت دهید. بگذارید مخلوط سرد و بعد سفت شود با استفاده از مخلوط کن به تدریج ژل آلوئه ورا را اضافه کنید. در نهایت ۳ قطره روغن اسانس آلوئه ورا را به ترکیب اضافه تا صاف و یکدست شود اکنون کرم آماده استفاده است .

ساخت کرم مرطوب کننده جامد مخصوص پوست

آموزش ساخت کرم جوان کننده پوست دست در منزل

فرمول تهیه انواع کرم دست در خانه

این کرم برای مرطوب کردن دست ها ،پاها، عالی است.

مواد لازم

۲ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل ( ۳۰ میلی لیتر ) ۲ قاشق سوپ خوری موم ( ۳۰ گرم ) ۵ تا ۸ قطره روغن اسانس اسطوخودوس

دستورالعمل

روغن نارگیل و موم را در ظرفی بریزید. هر دو مواد را تا زمانی که به طور کامل مرطوب شوند حرارت دهید و ۵ تا ۸ قطره روغن اسانس اسطوخودوس اضافه کنید. هنگامی که مخلوط همگنی بدست آمد، مایع را در قالب های سیلیکونی بریزید. اجازه دهید سفت شوند و سپس آن ها را از قالب جدا کنید.

توجه:می توانید تکه های کرم را در کیسه های پلاستیکی کوچکی قرار دهید تا به مدت طولانی نگه دارید.

کرم مرطوب کننده جامد دست با تاثیر عالی

آموزش ساخت کرم جوان کننده پوست دست در منزل

کرم های خانگی برای دست های خشک و زبر

مواد لازم

۱ قاشق سوپ خوری روغن شی باتر( ۱۵ گرم ) ۲ قاشق سوپ خوری کره کاکائو ( ۳۰ گرم ) ۱ قاشق سوپ خوری موم ( ۱۵ گرم ) ۵ تا ۸ قطره اسانس وانیل

طرز تهیه

درست مانند دستور قبلی، مواد اولیه را به روش ” بن ماری ” ذوب کنید. پس از ذوب شدن ، ۵ تا ۸ قطره از اسانس وانیل را به خوبی مخلوط کرده و در برخی از قالب های سیلیکونی بریزید. زمانی که جامد شد ، می توانید آن ها را از قالب خارج کنید و در مکانی خنک نگهداری کنید.

آموزش ساخت کرم جوان کننده پوست دست در منزل

فرمول ساخت کرم های دست ساز در خانه

توصیه ها

امیدواریم با استفاده از این دستورالعمل ها بتوانید دست هایی نرم و زیبا داشته باشید. فراموش نکنید که باید پوست دست را در معرض مواد شونیده و دمای بالا و همچنین اشعه ماورا بنفش خورشید نگذارید که البته این کرم می تواند در مقابل این مشکلات از پوست شما محافظت به عمل آورد.هنگام استفاده از آب، مواد شوینده و یا خاک از دستکش استفاده کنید.

منبع

آموزش ساخت کرم جوان کننده پوست دست در منزل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس