محل میزبانی تاتنهام از بارسلونا مشخص شد


باشگاه تاتنهام در ماه آگوست اعلام کرد که آنها مجبور شده اند پایان پروژه ساخت ورزشگاه جدید را به تاخیر بیندازند زیرا سیستم امنیتی هنوز تکمیل نشده و مشکلات جدی دارد. در زمانی که اسپرز این موضوع را اعلام کرد، آنها امیدوار بودند که دیدار با سیتی در ورزشگاه جدیدشان برگزار شد ولی حالا هرگونه احتمال رخ دادن این موضوع از بین رفته است. باشگاه تاتنهام...

محل میزبانی تاتنهام از بارسلونا مشخص شد

تاتنهام در ومبلی میزبان بارسا خواهد بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۵
محل میزبانی تاتنهام از بارسلونا مشخص شد

باشگاه تاتنهام تایید کرد که آنها دیدار مقابل منچسترسیتی و سه بازی اول در چمپیونزلیگ را در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه تاتنهام در ماه آگوست اعلام کرد که آنها مجبور شده اند پایان پروژه ساخت ورزشگاه جدید را به تاخیر بیندازند زیرا سیستم امنیتی هنوز تکمیل نشده و مشکلات جدی دارد. در زمانی که اسپرز این موضوع را اعلام کرد، آنها امیدوار بودند که دیدار با سیتی در ورزشگاه جدیدشان برگزار شد ولی حالا هرگونه احتمال رخ دادن این موضوع از بین رفته است.

باشگاه تاتنهام تاکید دارد که این احتمال مطرح است که تا پیش از ۲۹ اکتبر، ورزشگاه اماده شود ولی آنها تصمیم گرفتند که ومبلی را به عنوان ورزشگاه خود در چمپیونزلیگ معرفی کنند.

آخرین دیدار تاتنهام‌ در مرحله گروهی چمپیونزلیگ، روز ۲۸ نوامبر خواهد بود که احتمالا در آن تاریخ، ورزشگاه جدید آماده شده است و در صورت صعود به دور بعد، وایت هارت لین به عنوان ورزشگاه تاتنهام معرفی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!