کلوپ درباره ایرادات سرمربی سابق لیورپول با او شوخی کرد!


دو تیم لیورپول و سلتیک در دیداری خیریه که به نفع سرطانی ها برگزار خواهد شد، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در این دیدار، بازیکنان سابق نظیر ستیلیان پتروف و جیمز میلنر مقابل هم قرار می‌گیرند و برندن راجرز مقابل تیم سابقش صف آرایی خواهد کرد. حال کلوپ با انتشار ویدیویی در توئیتر باشگاه لیورپول، راجرز را به صاحب خانه لیورپول تشبیه کرد و درباره ایرادات با...

کلوپ درباره ایرادات سرمربی سابق لیورپول با او شوخی کرد!

کلوپ راجرز را به صاحب خانه لیورپول تشبیه کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۳
کلوپ درباره ایرادات سرمربی سابق لیورپول با او شوخی کرد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، واکنش جالبی به تقابل با برندن راجرز، سرمربی سابق لیورپول در دیدار خیریه داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو تیم لیورپول و سلتیک در دیداری خیریه که به نفع سرطانی ها برگزار خواهد شد، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در این دیدار، بازیکنان سابق نظیر ستیلیان پتروف و جیمز میلنر مقابل هم قرار می‌گیرند و برندن راجرز مقابل تیم سابقش صف آرایی خواهد کرد. حال کلوپ با انتشار ویدیویی در توئیتر باشگاه لیورپول، راجرز را به صاحب خانه لیورپول تشبیه کرد و درباره ایرادات با او شوخی کرد.

کلوپ گفت:

” تاسیسات ، سیستم برق، استخر و دیگر چیزهای باشگاه مشکل دارد. بنابراین برندن، امیدوارم در فرم خوبی قرار داشته باشی تا بتوانیم در آن روز این مشکلات را حل کنیم. برای حضور در گلاسکو هیجان زده هستم، این اولین بار است که به آنجا سفر می‌کنم و در ورزشگاه معروفتان حضور خواهم داشت. بنابراین روز بزرگی برای من است و امیدوارم روز خوبی برای تو هم باشد. مربی همیشه برای بازی تیمش آماده است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟