دومین باشگاه کارآفرینان نوجوان کشور راه‌اندازی شد


دومین باشگاه کارآفرینان نوجوان کشور راه‌اندازی شد

دومین باشگاه کارآفرینان نوجوان کشور پس از راه اندازی در مشهد، از امروز در تنکابن با هدف فعالیت خلاقانه این نوجوانان و ترویح فرهنگ کارآفرینی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، باشگاه کارآفرینان نوجوان در شهر تنکابن از امروزسه شنبه سیزدهم شهریورآغاز به کار کرد؛ کارآفرینان نوجوان در تنکابن، تا شانزدهم شهریور و به مدت ۴ روز در این باشگاه فعالیت های خلاقانه خود را ادامه می‌دهند .

رحیم سرهنگی، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وبهره وری نیروی کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: این‌ باشگاه در مرحله اول درمشهد مقدس و ازششم تا دوازدهم مرداد سال جاری فعالیت خود را آغاز کرد .
وی تصریح کرد : هدف از راه اندازی این باشگاه که با همکاری موسسه توسعه کارآفرینی هند و بوسیله دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف در دفتر توسعه کارافرینی طراحی و بومی سازی شده، توانمندسازی و مهارت افزایی دانش آموزان دختر و پسر در دو رده سنی 12 تا 15 سال است .
سرهنگی تاکید کرد : تقویت نگرش کارآفرینانه و افزایش خلاقیت، نوآوری، اعتماد به نفس و ... در طی یک دوره 2 ساله ازدیگر اهداف این باشگاه به شمارمی رود که مورد استقبال خانواده ها نیز قرار گرفته است .

انتهای پیام/آ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...