گوشی 5G شیائومی با موفقیت آزمایش شد؛ 10 برابر سریع تر از نسل چهارم شبکه موبایل!


گوشی 5G شیائومی با موفقیت آزمایش شد؛ 10 برابر سریع تر از نسل چهارم شبکه موبایل!

رسانه کلیک – بسیاری از شرکت ها سال 2019 از گوشی های هوشمند با امکان پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G رونمایی می کنند. به تازگی گوشی 5G شیائومی مورد آزمایش قرار گرفت. در حال حاضر شرکت های مختلف روی نسل پنجم شبکه تلفن همراه سرمایه گذاری کرده اند. بسیاری از کمپانی ها در سال آینده میلادی […] نوشته گوشی 5G شیائومی با موفقیت آزمایش شد؛ 10 برابر سریع تر از...

رسانه کلیک – بسیاری از شرکت ها سال 2019 از گوشی های هوشمند با امکان پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G رونمایی می کنند. به تازگی گوشی 5G شیائومی مورد آزمایش قرار گرفت.

در حال حاضر شرکت های مختلف روی نسل پنجم شبکه تلفن همراه سرمایه گذاری کرده اند. بسیاری از کمپانی ها در سال آینده میلادی از گوشی های 5G خود رونمایی می کنند؛ با این حال هم اکنون شاهد انجام چندین آزمایش توسط آن ها هستیم.

به تازگی یکی از شرکت های چینی فعال در صنعت گوشی های هوشمند خبر از آزمایش موفقیت آمیز شبکه ارتباطی 5G روی یکی از محصولات خود داده است. گوشی 5G شیائومی با موفقیت از سوی این شرکت آزمایش شده است.

اطلاعات مربوط به این دستگاه از سوی مدیر عامل شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. دستگاه موجود در تصویر، شیائومی Mi MIX 3 بوده که در حال حاضر معرفی نشده است.

هفته گذشته، Lin Bin تصویری از گوشی شیائومی Mi MIX 3 را در فضای مجازی منتشر کرد. گوشی شیائومی می میکس 3 طراحی مشابه با آنر مجیک 2 خواهد داشت. پرچمدار آینده شیائومی علاوه بر نمایشگر بدون حاشیه، از مکانیزم کشویی نیز بهره می برد.

گوشی 5G شیائومی با موفقیت آزمایش شد؛ 10 برابر سریع تر از نسل چهارم شبکه موبایل!

گوشی 5G شیائومی با موفقیت آزمایش شد؛ 10 برابر سریع تر از نسل چهارم شبکه موبایل!

در حالی که تصویر گذشته شیائومی می میکس 3 به رندر رسمی شباهت داشت، تصویر جدید نسخه واقعی این اسمارت فون را به نمایش می گذارد. در این تصویر بخش کشویی دستگاه به چشم نمی خورد.

بر اساس تصویری که به تازگی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، گوشی 5G شیائومی از باندهای (N78 (20MHz و (N257 (100MHz پشتیبانی می کند. اوپو در گذشته گوشی هوشمند خود را در باند N78 با موفقیت آزمایش کرده بود.

حساب رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo به این موضوع اشاره کرده که سرعت دانلود شبکه ارتباطی 5G نزدیک به 10 برابر از شبکه ارتباطی 4G بیشتر است. برای بررسی سرعت اینترنت 5G باید تا زمان عرضه اولین گوشی هوشمند با امکان پشتیبانی از آن صبر کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادوبی روی هوش مصنوعی مولد ویدیویی کار می‌کند