نتانیاهو مدعی راهبرد عملیات پیش‌دستانه شد


نتانیاهو مدعی راهبرد عملیات پیش‌دستانه شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی‌های معمول خود مدعی شد که این رژیم با تهدید‌هایی که هنوز به مرزهایش نرسیده به‌صورت پیش‌دستانه برخورد می‌کند.

خبرگزاری فارس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه روز سه‌شنبه مدعی شد که تل آویو هر موقع که ضروری باشد به دشمنانش واکنش بازدارنده نشان می‌دهد.

به نوشته وبگاه «آی ۲۴»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسمی به مناسبت سال جدید عبری گفت: «ما در منطقه چالش برانگیزی زندگی می‌کنیم و توانایی لازم را هم داریم. ما در صورت لزوم به دشمنانمان ضربه می‌زنیم و قادریم ضربه بیشتری نیز وارد کنیم. ما از مرزهایمان دفاع می‌کنیم و به صورت پیش‌دستانه و با پیش‌بینی با تهدید‌های دوری که هنوز به ما نرسیده‌اند مقابله می‌کنیم.»

نتانیاهو در ادامه با اشاره به «ایران» افزود: «ما اقدام علیه تلاش ایران برای تثبیت حضور نظامی در سوریه را متوقف نمی‌کنیم. اما باید به شما بگویم در‌حالی این کار را انجام می‌دهیم که در سراسر جهان و منطقه در حال به دست آوردن دوست هستیم. آن‌ها قدرت ما را می‌بینند، آن‌ها تعهد ما به دفاع و توسعه اسرائیل و تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی، فنآوری، نظامی و اطلاعاتی را می‌بینند، و این خود برای ما دوستانی را به ارمغان می‌آورد.»

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز روز یکشنبه به صورت تلویحی گفت: ممکن است تل‌آویو برای «مقابله با تهدید ایران» در عراق اقدام نظامی انجام دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان