رژیم صهیونیستی تجاوز مکرر به سوریه اعتراف کرد


 رژیم صهیونیستی تجاوز مکرر به سوریه اعتراف کرد

ارتش رژیم صهیونیستی برای نخستین بار، ضمن اعتراف به تجاوز هوایی مکرر به حریم سوریه در گزارش سالانه خود اعلام کرد، 200 نقطه را در این کشور هدف قرار داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، شبکه خبری صهیونیستی آی 24 نیوز، ارتش تل آویو سه شنبه شب در گزارشی اعلام کرد: ارتش اسرائیل در این حملات بیش از 800موشک و خمپاره را مورد استفاده قرار داده که اکثر موشک ها با بمب افکن های شکاری به خاک سوریه شلیک شده است.

این رسانه صهیونیستی همچنین فاش کرد: بیشتر عملیات نظامی ارتش اسرائیل، در مناطق مرزی سوریه با عراق صورت گرفته است.

رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی اساس خود افزود: این حملات برای جلوگیری از تثبیت حضور ایران در سوریه و توقف انتقال سلاح انجام گرفته است.

آی 24 گزارش داد: یگان های سایبری متخصص فناوری های پیشرفته و نیز یگان نخبه ارتش به برخی عملیات زمینی محدود در سوریه دست زده است.

ارتش تل آویو در ادامه ادعاهای خود افزود: برغم حملات اسرائیل در سوریه، شاهد تلاش‌های ایران برای تثبیت حضورش در منطقه است.

در این گزارش همچنین ادعا شده است: ایران مهمترین تهدید علیه اسرائیل است و تهران به دمشق کمک کرده تا خاک خود را بازپس گیرد.

این گزارش ادامه داد: نیروهای ناظر سازمان ملل متحد موسوم به آندوف (UNDOF) در بلندی های جولان که با آغاز جنگ سوریه این منطقه را ترک کرده بودند، بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفتند، همچنین روسیه نیروهای نظامی خود را برای نظارت بر توافق میان سوریه و سازمان ملل در این منطقه مستقر کرده است.

انتشار گزارش ارتش رژیم صهیونیستی در مورد حمله به سوریه همزمان با آن فاش می شود که حمله هوایی دیشب (سه شنبه) این رژیم به منطقه 'وادی العیون' در نزدیکی شهر حماه در شمال غرب سوریه دفع شد.

یک مسئول نظامی سوری که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت: این جنگنده های متجاوز در ارتفاع پایین از غرب بیروت پرواز و به سمت شمال در حرکت بودند که در جریان آن، برخی از پایگاه های نظامی در استان های 'طرطوس' و 'حماه' هدف قرار گرفت.

منطقه وادی العیون اسم شهرکی از توابع 'مصیاف' واقع در استان حماه است که در 250 کیلومتری غرب دمشق پایتخت سوریه واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی