شرایط فروش محصولات مدیران خودرو از جمله تیگو 5 /شهریور 97


تیگو 5 مدیران خودرو از جمله خودروهای پرطرفداری است که این روزها قیمت آن نزدیک به 200 میلیون تومان رسیده است و با توجه به کیفیت آن نسبت به سایر خودروهای چینی به نظر می‌رسد که قیمت‌های بالای 200 میلیون نیز برای آن قابل تصور است و حالا مدیران خودرو علاوه بر این خودرو طرح فروشی برای محصولات پرطرفدار خود عرضه کرده است که در ادامه به بررسی آن...

تیگو ۵ مدیران خودرو از جمله خودروهای پرطرفداری است که این روزها قیمت آن نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است و با توجه به کیفیت آن نسبت به سایر خودروهای چینی به نظر می‌رسد که قیمت‌های بالای ۲۰۰ میلیون نیز برای آن قابل تصور است و حالا مدیران خودرو علاوه بر این خودرو طرح فروشی برای محصولات پرطرفدار خود عرضه کرده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

شرکت خودروسازی مدیران خودرو که این روزها برای اولین بار در چند سال اخیر طرح‌های پیش فروش با قیمت غیرقطعی را برای اکثر محصولاتش تجربه می‌کند در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش محصولاتش خبر داد که در بین این محصولات شرایط پیش فروش تیگو ۵ نیز مشاهده می‌شود.

این شرایط فروش در حال حاضر آغاز شده و تا زمانی که ظرفیت تعیین شده برای خودروها به اتمام برسد ادامه خواهد داشت. همچنین قیمت خودروها غیرقطعی بوده و قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود که مشتری می‌بایست مابه‌التفاوت را به حساب شرکت واریز نماید.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو از جمله تیگو 5 /شهریور 97پیش فروش نقدی New mvm 315H Sport Excellent

پیش پرداخت لازم برای این خودرو ۳۰ تا ۴۱ میلیون تومان تعیین شده است. سود مشارکت در این طرح ۱۳ تا ۱۵ درصد بسته به پیش پرداخت بوده و جریمه تاخیر ۶ درصد قید شده است. تحویل نیز بسته به پیش پرداخت ۹۰ تا ۱۸۰ روز تعیین شده است.

پیش فروش نقدی X22

این خودرو در ۴ مدل مختلف عرضه شده و پیش پرداخت لازم نیز از ۴۳ تا ۵۹ میلیون تومان بسته به نوع و مدل خودرو تعیین شده است. سود مشارکت نیز بر همین اساس ۱۳ تا ۱۵ درصد قید شده است و جریمه تاخیر ۶ درصد عنوان شده است. زمان تحویل خودروها نیز ۱۲۰ تا ۱۸۰ درصد قید شده است.

پیش فروش نقدی X33

این خودرو با مدل اسپورت به مشتریان عرضه می‌شود و پیش پرداخت لازم نیز ۵۸ و ۶۷ میلیون تومان تعیین شده است. سود مشارکت نیز به ترتیب ۱۵ و ۱۳ درصد تعیین شده است. زمان تحویل نیز ۱۸۰ و ۱۲۰ روز قید شده است.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو از جمله تیگو 5 /شهریور 97پیش فروش نقدی آریزو ۵ توربو

اولین خودرو از محصولات این شرکت با برند چری با پیش پرداخت ۸۰ تا ۷۰ میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. سود مشارکت نیز به ترتیب پیش پرداخت ۱۳ تا ۱۵ درصد قید شده و جریمه تاخیر نیز ۶ درصد است. تحویل خودروها نیز به ترتیب ۱۲۰ و ۱۸۰ روزه خواهد بود.

پیش فروش نقدی تیگو ۵ ورژه ۱۳۹۷

آخرین محصول ارائه شده در این طرح فروش مدیران خودرو مربوط به پرطرفدارترین محصول شرکت است که با مدل ۱۳۹۷ به مشتریان عرضه خواهد شد. تیگو ۵ در دو مدل و با پیش پرداخت های ۸۶ تا ۱۰۲ میلیون تومان قابل سفارش بوده و سود مشارکت نیز همانند موارد قبلی ۱۳ تا ۱۵ درصد بسته به پیش پرداخت است. زمان تحویل نیز ۱۲۰ تا ۱۸۰ روز قید شده است.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو از جمله تیگو 5 /شهریور 97نکات و شرایط پیش فروش:

۱- تمامی خودروها با مدل ۹۷ به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

۲- قیمت خودروها طبق قیمت روز کارخانه خواهد بود.

۳- تحویل خودروها طبق اولویت ثبت نامی مشتریان خواهد بود.

۴- در این طرح فروش هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خودرو خواهد بود.

۵- منظور از جریمه تاخیر ۶ درصدی نیز نرخی است که به سود مشارکت افزوده می‌شود.

منبع

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو از جمله تیگو 5 /شهریور 97

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا