چگونه به سرعت به سایت ثبت نام سایپا دسترسی پیدا کنیم؟


طرح فروش سایپا آغاز شده و بسیاری از مردم به دنبال یافتن سایت ثبت نام سایپا هستند ولی دسترسی به این سایت برای بسیاری از کاربران سخت شده و به نظر می‌رسد که با روش‌های معمول دسترسی به سایت ثبت نام سایپا امکان‌پذیر نیست. در این مطلب قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که دسترسی شما را به سایت این شرکت تسهیل می‌کند ولی قطعا تلاش مسئولین فناوری اطلاعات سایپا...

طرح فروش سایپا آغاز شده و بسیاری از مردم به دنبال یافتن سایت ثبت نام سایپا هستند ولی دسترسی به این سایت برای بسیاری از کاربران سخت شده و به نظر می‌رسد که با روش‌های معمول دسترسی به سایت ثبت نام سایپا امکان‌پذیر نیست. در این مطلب قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که دسترسی شما را به سایت این شرکت تسهیل می‌کند ولی قطعا تلاش مسئولین فناوری اطلاعات سایپا موثرترین روش برای دسترسی عموم مردم خواهد بود! با ما همراه شوید.

طرح پیش فروش نقدی سایپا با موعد کوتاه مدت تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود و بسیاری از مردم منتظر هستند تا با آغاز ثبت نام این طرح عملیات ثبت سفارش را انجام دهند. از جمله شرایط این طرح می‌توان به امکان خرید برای افراد بالای ۱۸ سال اشاره کرد و خریدار نباید در ۱۸ ماه گذشته از سایپا خودرویی خریداری کرده باشد.

چگونه به سرعت به سایت ثبت نام سایپا دسترسی پیدا کنیم؟همچنین مشتریان تا یکسال حق فروش خودروی خریداری شده را ندارند و فروش صرفا اینترنتی است. اولا بدانید که سایت ثبت نام این گروه خودروساز به آدرس http://saipa.iranecar.com است و دیگر آدرس‌های موجود در اینترنت معتبر نیست.

قبل از شروع فرایند ثبت نام موارد زیر را آماده کنید تا در صورت وصل شدن به سیستم ثبت نام معطل نشوید:

اطلاعات شناسنامه‌ای کدپستی اطلاعات مربوط به آدرس اطلاعات تماس اطلاعات کارت بانکی

چگونه به سرعت به سایت ثبت نام سایپا دسترسی پیدا کنیم؟

نکات مهم برای دسترسی به سایت ثبت نام سایپا

۱- ابتدا دسترسی خود را به اینترنت چک کنید و ترجیحا عملیات ثبت نام را صرفا از طریق کامپیوتر انجام دهید تا سرعت عملکرد شما بالا باشد.

۲- دانلودهای پس زمینه سیستم خود را چک کنید. بعضا ویندوز یا دیگر نرم افزارها معمولا شروع به دانلود بروزرسانی‌های خود می‌کنند که از سرعت اینترنت شما می‌کاهد. همگی آنها را قطع کنید و مطمئن باشید که کسی جز شما به اینترنت مدنظر دسترسی ندارند.

۳- از مرورگر مطمئن و بروزشده استفاده کنید. استفاده از مرورگرهای قدیمی و منقضی شده قطعا سرعت دسترسی شما را به سایت اینترنتی خودروسازان محدود می‌کند.

۴- یکی از نکات مهم در بهتر شدن دسترسی شما به سایت ثبت نام سایپا دسترسی به دی‌ان‌اس‌های شرکت زیرساخت است. در صورتی که دی‌ان‌اس‌ سیستم شما به دی‌ان‌اس‌ سرور عمومی شرکت سرویس دهنده اینترنت متصل باشد قطعا مشکلات موجود روی آن بر روی کیفیت سیستم شما موثر خواهد بود. ترجیحا با استفاده از آموزش‌های موجود در اینترنت دی‌ان‌اس‌ سرور مودم و سیستم خود را روی ۲۱۷.۲۱۸.۱۲۷.۱۲۷ و ۲۱۷.۲۱۸.۱۵۵.۱۵۵ بگذارید تا دسترسی شما بهتر شود. قطعا در صورت تغییر این مورد به صورت محسوس و ملموس بهبود سرعت را خواهید دید.

۵- به هیچ وجه از فیلترشکن استفاده نکنید چرا که معمولا ادمین سرور سایت‌های این چنینی دسترسی آی‌پی‌های خارجی را محدود می‌کنند و به طور کلی طبیعتا دسترسی یک فرد ایرانی به سرور داخل ایران بسیار بهتر از یک فرد خارجی است!

منبع

چگونه به سرعت به سایت ثبت نام سایپا دسترسی پیدا کنیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عوامل شکست رژیم غذایی