همدانی ها برای رویداد همدان2018 تبلیغ کنند


معاون عمرانی استاندار همدان گفت: افزایش تبلیغات برای رویداد عظیم همدان 2018باید به یک اولویت در حوزه گردشگری استان تبدیل شود و هماهنگی‌های لازم با آژانس‌های گردشگری و مسافری برای جذب گردشگران خارجی انجام شود.

به‌گزارش ایسنا، منطقه همدان، محمود رضا عراقی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همدان 2018 نقطه آغاز تبدیل استان به قطب مهم فرهنگی و گردشگری داخلی و خارجی خواهد بود، گفت: همدان 2018 نقطه آغاز بهره بردن از فرصت‌هاست و نگاه آسیا به همدان از این پس تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور هرچه بیشتر گردشگران خارجی در استان، مزایای مهمی همچون شکوفایی و رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت، اظهارکرد: در کنار تمامی دستگاه‌های اجرایی، عموم شهروندان استان باید برای جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان تلاش کنند.

وی افزود: هنوز می‌توان به راهی که در پیش گرفته بودیم برای بهبود شرایط موجود در حوزه گردشگری ادامه دهیم ، بسیاری از بدیهی‌ترین اقدامات لازم برای میزبانی از گردشگران در سال 2018 همچون ایجاد و تقویت زیرساخت‌های مناسب حمل‌ونقل، آموزش برخورد مناسب با گردشگران و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی که در دست رسیدگی قرار گرفت، می‌تواند ادامه داشته باشد.

عراقی با تأکید بر برگزاری دوره‌های آموزش رفتاری برای اقشار مختلف در راستای همدان 2018 و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت تبلیغی و اطلاع‌رسانی رسانه‌های استانی و ملی برای انعکاس هرچه بیشتر برنامه های این رویداد، اظهارکرد: گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ ، به شهر همدان طور دیگری نگاه خواهد کرد و به این مهم می‌توان از تأکیدات دبیر کل مجمع گفت‌وگوهای کشورهای آسیایی در همدان پی برد .

به‌گزارش ایسنا؛ باندیت لیمچون دبیر کل مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا، در زمان برگزاری این کنفرانس از همت و اراده اعضای مجمع برای کمک به گردشگری همدان خبر داده بود . وی قاطعانه گفت که این مجمع از هیچ کمکی به همدان دریغ نمی‌کند و تمام تلاشش این است که همدان به مقصد گردشگری آسیا تبدیل شود و این به آن معناست که باید جدی بگیریم همدان 2018 نقطه آغاز بهره بردن از فرصت‌هاست.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول