احمدرضا عابدزاده: امیررضا اگر پاسپورت افعانی داشت تاتنهام بازی می‌کرد


احمدرضا عابدزاده: امیررضا اگر پاسپورت افعانی داشت تاتنهام بازی می‌کرد

احمدرضا عابدزاده در مصاحبه‌ای که در مجله ایده ایستا چاپ شده، گفت: پسرم اساسی و اصولی دروازه‌بانی را یاد گرفته. الان دیگر اروپا زندگی می‌کند. آمد پرسپولیس حاشیه زیاد شد، گفتم اینجا به درد تو نمی‌خورد.

احمدرضا عابدزاده حرف های جالبی درباره امیر، پسرش زده است. او در این مصاحبه گفت: امیر یک بازیکنی است که اصلا ایران نبوده، از اول راهنمایی انگلیس زندگی کرده، از کلاسش، درسش، تمریناتش آنجا بوده. 6ماه با تاتنهام بوده. 3ماه با منچستر یونایتد بوده.

عابدزاده ادامه داد: امیر زمانی که خواست با تاتنهام قرارداد ببندد فقط مشکلش پاسپورتش بود. اگر پاسپورتش مثلا افغانی بود، او را راحت می بردند. تا پاسپورت ایرانی را دیدند گفتند بهت زنگ می زنیم. امیر دیپلمش را گرفته. سه زبان می خواند. دخترم هم هم ایتالیایی می خواند هم انگلیسی. آینده بچه هایم را از قبل درست کردم. اجازه ندادم با ماشین بیاید نصف شب با فلان بازیکن برود تا دو و سه شب. یک پدر و مادر درست حسابی بالای سرش بوده که هر شب سر وقت می خوابیده که به اینجا رسیده. الان هم نتیجه مثبت داده.

عابدزاده گفت: بچه اساسی و اصولی دروازه بانی را یاد گرفته. الان دیگر اروپا زندگی می کند. آمد پرسپولیس حاشیه زیاد شد، گفتم اینجا به درد تو نمی خورد، باید بروی. رفت ترکیه، آنجا هم یک ایرانی گفت برویم پرتغال؟ گفت برویم. امیر نزدیک 3ماه خودش هزینه کرد، رفت و آمد تا باشگاه انتخابش کرد، چون دیدند زحمت می کشد. دیگر نیازی به من ندارد. فقط از نظر روحی روانی با او صحبت می کنیم. ولی آنجا همه امکاناتی برای تمرین و آماده شدن دارد. ساعت نه، نه ونیم شب، به صورت حرفه ای خواب است. این بازیکن های شما تا ساعت 3 شب قلیان می کشند. این دیگر مشکل من نیست. به خانواده ها ربط دارد.
43 43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟