آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر


آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر

رسانه کلیک – وایبر یکی از مشهورترین پیام رسان‌های موجود برای پلتفرم‌های مختلف بوده که از قابلیت‌‌های متنوعی برخوردار است. در این مطلب با آموزش ساخت اکانت وایبر همراه ما باشید. وایبر یک پیام رسان قدیمی است که مدتی میان کاربران ایرانی به محبوبیت بالایی رسیده بود و شاهد اپلیکیشن آن در اکثر تلفن‌های هوشمند […] نوشته آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر...

رسانه کلیک – وایبر یکی از مشهورترین پیام رسان‌های موجود برای پلتفرم‌های مختلف بوده که از قابلیت‌‌های متنوعی برخوردار است. در این مطلب با آموزش ساخت اکانت وایبر همراه ما باشید.

وایبر یک پیام رسان قدیمی است که مدتی میان کاربران ایرانی به محبوبیت بالایی رسیده بود و شاهد اپلیکیشن آن در اکثر تلفن‌های هوشمند بودیم. پیام رسانی سریع، تماس صوتی و ساخت گروه از جمله ویژگی‌های موجود در وایبر بودند که آن را به این درجه از محبوبیت رساندند (بازگشت قدرتمند وایبر با امکانات جدید و جذاب).

بعد از گذشت مدتی از حضور موفق وایبر در بین کاربران ایرانی، برای دسترسی به این پیام رسان محدودیت‌هایی در کشور ایجاد شد و کاربران دیگر قادر به استفاده از آن نبودند. در همین زمان کاربران وایبر به سایر پیام رسان‌های موجود مانند واتس اپ و بعدها تلگرام روی آوردند.

اما اکنون وایبر با قابلیت‌های بیشتر نسبت به قبل و همچنین دسترسی بدون محدودیت، برای سیستم عامل‌های مختلف موجود بوده و شما می‌توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. وایبر نسبت به آنچه که سال‌های پیش دیده‌ بودیم، پیشرفت فوق العاده زیادی داشته و شاهد امکانات جدیدی مانند تماس تصویری، ویدیو مسیج، سکرت چت و بسیاری دیگر از این موارد در این پیام رسان نام آشنا هستیم.

برای ساخت اکانت در وایبر توسط گوشی، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

جدیدترین نسخه از وایبر را با توجه به دستگاه خود از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید. برنامه را اجرا کرده و روی دکمه Continue کلیک کنید.

آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر

آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر بعد از انتخاب کشور ایران، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید.

آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر

آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر با کلیک روی Yes، صحیح بودن شماره خود را اعلام کنید.

آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر

آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر متنظر بمانید تا کد تایید برایتان ارسال شود. این کد از طریق پیامک یا تماس در دسترس شما قرار می‌گیرد.

آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر

آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر برای اکانت وایبر خود نام و عکس قرار دهید و روی Continue کلیک کنید. در این بخش امکان افزودن اطلاعات از فیسبوک هم موجود است.

آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر

آموزش کامل ساخت اکانت در وایبر

با طی این مراحل ساخت اکانت وایبر شما به پایان رسیده و اکنون می‌توانید با مخاطبین خود در این شبکه اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

نظر شما در رابطه با پیام رسان وایبر چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق