تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو


در بیوگرافی نسرین مقانلو می خوانیم وی متولد 1 تیر 1347 در تهران است. نسرین مقانلو فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با ایفای نقش در فیلم همسر مورد توجه قرار گرفت. وی بعد از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور زندگی کرد و سپس به ایران بازگشت و به فعالیت خود در سینما و تلویزیون ادامه داد. بیوگرافی نسرین مقانلو نسرین...

در بیوگرافی نسرین مقانلو می خوانیم وی متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران است. نسرین مقانلو فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با ایفای نقش در فیلم همسر مورد توجه قرار گرفت. وی بعد از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور زندگی کرد و سپس به ایران بازگشت و به فعالیت خود در سینما و تلویزیون ادامه داد.

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو هنرپیشه زن ایرانی و همسر کمال خلیلیان، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه های گمرک اهواز، پاس و تاج می باشد. نسرین مقانلو در رابطه با ازدواجش با کمال خلیلیان می گوید؛ زمانی که در گیر و دار فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بودم، آقای خلیلیان برای خواستگاری به منزل ما آمدند و بعد از ۵، ۶ سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم. البته سالی یکبار به ایران می آمدم و به صورت نا پیوسته کارهایی انجام می دادم.

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو، این بازیگر مطرح ایرانی، دو پسر به نام های ارشیا و آرین دارد که هر دو در آمریکا متولد و هم آنجا بزرگ شده اند. در ادامه عکس های متنوع وی در کنار همسر و فرزندانش را ملاحظه نمایید و سپس بیشتر با بیوگرافی نسرین مقانلو آشنا شوید.

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو با بازی در فیلم «مهمان مامان» داریوش مهرجویی در سال ۱۳۸۳ توانست خود را به عنوان یک بازیگر توانا به جامعه هنری معرفی کند. در این فیلم بازیگران مطرحی مانند گلاب آدینه، امین حیایی، پارسا پیروزفر، ژاله علو، فریده سپاه منصور، حسن پورشیرازی و… هنرنمایی می کردند.

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو

مقانلو با بازی در سریال مسافری از هند به اوج شهرت رسید، او در این سریال با بازیگرانی چون مجید مشیری، حمید گودرزی، بهنوش طباطبایی، سروش گودرزی، شیلا خداداد و… همبازی بود.

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلوعکس جدید نسرین مقانلو

فیلم شناسی نسرین مقانلو مجموعه های تلویزیونی

آخرین سند (۱۳۷۱)، لبخند زندگی (۱۳۷۲)، مسافری از هند (۱۳۸۱)، مختار نامه (۱۳۸۳)، حس سوم (۱۳۸۴)، ساعت شنی (۱۳۸۷)، تله فیلم آبی، گاهی آسمان (۱۳۸۷)، دیدار (۱۳۸۷)، آخرین قاب خالی (۱۳۸۸)، قلب یخی (۱۳۹۰-۱۳۸۹)، تنهایی لیلا (۱۳۹۴)، آرام می گیریم (۱۳۹۵)، مسابقه ستاره بیست (۱۳۹۵، به عنوان داور)، سفر در خانه

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو

فیلم های سینمایی

پی ۲۲ (۱۳۹۳، حسین قاسمی حامی)، روزگاری عشق و خیانت (داوود بیدل، ۱۳۹۲)، گناهکاران (فرامرز قریبیان، ۱۳۹۱)،بدون اجازه (مرتضی هرندی،۱۳۹۰)، راه بهشت (مهدی صباغ زاده، ۱۳۹۰)، نفوذی (احمد کاوری و مهدی فیوضی،۱۳۸۷)، سوپراستار (تهمینه میلانی، ۱۳۸۷)، ماه وش (محمد درمنش، ۱۳۸۶)، مهمان مامان (داریوش مهرجویی، ۱۳۸۲)، دختری در قفس (قدرت الله صلح میرزایی، ۱۳۸۱)، بن بست (اصغر نعیمی، ۱۳۷۸)، نابخشوده (ایرج قادری، ۱۳۷۵)، همسر (مهدی فخیم زاده، ۱۳۷۲)، همه دختران من (اسماعیل سلطانیان، ۱۳۷۲)، بازیچه(تورج منصوری، ۱۳۷۲)، امید(حبیب کاوش، ۱۳۷۱)، قربانی (رسول صدرعاملی، ۱۳۷۰)، دو نیمه سیب (کیانوش عیاری، ۱۳۷۰)

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو

زیباترین عکس های نسرین مقانلو

با بیوگرافی نسرین مقانلو آشنا شدید، حال از شما عزیزان دعوت می نماییم مجموعه ایی بی نظیری از عکس های این بازیگر دوست داشتنی را نیز تماشا نموده و از این طریق بیشتر با وی آشنا شوید.

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو نسرین مقانلو در جشن حافظتصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو ژست زیبای نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلوعکس نسرین مقانلو در جمع هنرمندان معروف

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلونسرین مقانلو در کنار تندیسی از خودش

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلونسرین مقانلو در جشنواره فجر

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلوعکس نسرین مقانلو در مشهد مقدس

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلونسرین مقانلو در کنار پدرش

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو عکس نسرین مقانلو و نگار فروزنده

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلوعکس جالب نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلوعکس زیبای نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلونسرین مقانلو و مهدی فخیم زاده

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلونسرین مقانلو در کنار پدر و مادرش

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلوعکس آتلیه ای نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلوعکس زیبای نسرین مقانلو در ساحل خلیج فارس

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلوعکس دیدنی نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلوعکس دیدنی نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلوعکسی زیبا از نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلونسرین مقانلو و فریبا کوثری

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلوعکس جالب نسرین مقانلو

تصاویر متفاوت و بیوگرافی نسرین مقانلو نسرین مقانلو در برنامه دور همی مهران مدیری

امیدوارم از مشاهده بیوگرافی نسرین مقانلو این بازیگر توانای سینما و تلویزیون و تماشای عکس های وی لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می کنیم برای آشنایی بیشتر با هنرمندان مورد علاقه خود بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید و از زندگینامه و عکس های جدید هر یک دیدن نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت