محسن یگانه برای طرفداران خود 35 آهنگ خواند


محسن یگانه برای طرفداران خود 35 آهنگ خواند

محسن یگانه بعد از تمدید چند‌باره کنسرت‌های خود در تهران شب گذشته آخرین اجرای خود را روی صحنه برد. نوشته محسن یگانه برای طرفداران خود 35 آهنگ خواند اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

محسن یگانه برای طرفداران خود 35 آهنگ خواندمحسن یگانه برای طرفداران خود 35 آهنگ خواندمحسن یگانه بعد از تمدید چند‌باره کنسرت‌های خود در تهران شب گذشته آخرین اجرای خود را روی صحنه برد.

“باور کنم” نخستین قطعه‌ای بود که یگانه پس از آمدن روی استیج آن را اجرا کرد و بعد از خوشامدگویی قطعات بعدی را به ترتیب اجرا کرد.

این خواننده گلچینی از قطعات قدیمی و جدید خود را برای حاضرین اجرا کرد که با استقبال آن‌ها روبرو شد. به گفته او در این کنسرت ۳۵ قطعه اجرا شد و طولانی‌ترین سئانس از کنسرت‌هایش رقم خورد.

طراحی دکور و اجرای متفاوت محسن یگانه که با نواختن گیتار توسط وی در اجرای برخی ترانه‌ها همراه بود، از ویژگی‌های این کنسرت بود که با استقبال خوب مخاطبان حاضر در سالن مواجه شد.

“درکم کن یکم” هنوز آغاز نشده بود که صدای فریاد جمعیت در سالن بلند شد. در تمام طول این قطعه همخوانی‌ها بی‌وقفه ادامه داشت. “من” با تک‌نوازی گیتار الکتریک آغاز شد. پخش تصویری مناسب با حال و هوای “من” توانست به‌ سالن فضایی متناسب با این قطعه ببخشد.

“نباشی” قطعه محبوب و خاطره‌انگیز با همخوانی محسن یگانه و هوادارانش اجرا شد و توانست یکی از پرشورترین قطعات شب باشد.

قطعات “دوست دارم”، “اینجا جای تو نیست”، “بخند”،”کویر”، “رگ خواب”، “درکم کن”، “هوایی شدی”، “نشکن دلمو”، “خیابونا”، “بهت قول میدم”، “هیچکی نمیتونه بفهمه”، “سکوت”، “آخه دل من”، “بمون”، “وابستگی” و برای بار مجدد “بهت قول میدم” قطعات اجرایی در این کنسرت بودند.

سعید علیرضایی، رادین رفیع‌زاده، شایان مجیدی، محمد زرنوش، محمدرضا زارعی، وحید قاسمی و وحید عویدی نوازنده‌های ارکستر این خواننده بودند.

مطالب پربازید

.yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟