خلاصه‌ داستان فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شد


خلاصه‌ داستان فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شد

چیزی بیشتر از یک ماه به برگشت سریال The Walking Dead نمانده و شبکه AMC بالاخره بطور رسمی خلاصه‌ای از فصل نهم این سریال را پخش کرده است. ابتدا نگاهی به عکسی که AMC به عنوان رمز برای فصل نهم سریال منتشرکرده است می‌اندازیم. این عکس حال‌وهوای تلخ و شیرینی را برای طرفداران سریال The Walking Dead به دنبال خواهد داشت. در پوستر جدید «ریک گرایمز» (Rick...

چیزی بیشتر از یک ماه به برگشت سریال The Walking Dead نمانده و شبکه AMC بالاخره بطور رسمی خلاصه‌ای از فصل نهم این سریال را پخش کرده است.

ابتدا نگاهی به عکسی که AMC به عنوان رمز برای فصل نهم سریال منتشرکرده است می‌اندازیم. این عکس حال‌وهوای تلخ و شیرینی را برای طرفداران سریال The Walking Dead به دنبال خواهد داشت. در پوستر جدید «ریک گرایمز» (Rick Grimes) را مشاهده خواهید کرد که در پس‌زمینه واشنگتن ایستاده و به آینده‌ی خود مینگرد.

خلاصه‌ داستان فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شد
و واقعا این مسئله برای طرفداران سریال The Walking Dead دردناک خواهد بود چرا که خروج «اندریو لینکلن» (Andrew Lincoln) بازیگر نقش ریک پس از هشت فصل از این مجموعه بسیار سخت به‌نظر می‌آید زیرا وی از اولین فصل در سریال حضور داشته است. علاوه بر این، شبکه AMC خلاصه‌ای در رابطه با فصل جدید منتشر کرد که بازگوی پرش زمانی هجده ماهه از آخرین قسمت فصل هشتم سریال بوده است و نشانگر آینده‌ای است که ریک و بقیه بازماندگان خواهند ساخت.

خلاصه را بطور دقیق در متن زیر بخوانید:

در فصل گذشته سریال The Walking Dead شاهد نقطه اوج جنگ داخلی میان اعضای گروه بازماندگان همراه ریک گرایمز علیه «نگان» (Negan) و هم‌گروهی‌هایش بودیم. با اینکه سرنوشت نگان در دست‌های ریک بود اما ریک تصمیمی یک‌طرفه که نشانگر شخصیت وی بود گرفت و آن چشم‌پوشی از اعمال نگان و بخشیدن وی بود.
حالا ما شاهد زندگی بازماندگانمان بعد از گذشت یکسال و نیم خواهیم بود. آن‌ها در حال حاظر زیر رهبری ریک گرایمز در حال بازسازی شهر هستند و این دوران تقریبا دوران آرام و صلح‌جویانه‌ای برای جوامع مختلف بوده و همه سعی بر این دارند که از گذشته چشم پوشی کرده و آینده‌ای نو را برای خود بسازند. اما دنیای اطراف به سرعت در حال تخریب و تغییر است، تا جایی که تقریبا اکثر بناهای دست بشر نابود شده و این طبیعت است که همه‌جا را فرا گرفته است که این نیز خود چالشی جدید را برای بازماندگان سریال The Walking Dead رقم می‌زند.
با گذشت زمان، بازماندگان داستان شاهد خطرها و واکرهای جدیدی خواهند بود اما هیچ‌کدام این‌ها از اتفاق غیر منتظره و بزرگی که پیش‌روی آنهاست توانمندتر نیست و این امر جامعه جدید آن‌ها را که طی یکسال اخیر به آن دست‌یافتند به خطر خواهد انداخت.

تاریخ اکران فصل نهم سریال The Walking Dead پانزدهم مهر ماه امسال از شبکه AMC خواهد بود.

نظر شما درباره فصلی سریال The Walking Dead چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
خلاصه‌ داستان فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی