درمان چاقی ران و باسن: 7 روش خانگی برای لاغر کردن پایین تنه


درمان چاقی ران و باسن: 7 روش خانگی برای لاغر کردن پایین تنه

همه ما اندامی زیبا و جسمی قوی می‌خواهیم. همه می‌خواهیم چربی‌های اضافه مخصوصا چربی های ران و باسن را آب کنیم و می‌خواهیم همه این‌ها هم سریع اتفاق بیفتد. اما مشکل این‌جاست که نمی‌دانیم باید چه کار کنیم یا از کجا شروع کنیم. اگر این دغدغه فکری شما نیز هست پس جای خوبی آمده‌اید! در این نوشتار روش های درمان چاقی ران و باسن به کمک درمان های طبیعی را می...

همه ما اندامی زیبا و جسمی قوی می‌خواهیم. همه می‌خواهیم چربی‌های اضافه مخصوصا چربی های ران و باسن را آب کنیم و می‌خواهیم همه این‌ها هم سریع اتفاق بیفتد. اما مشکل این‌جاست که نمی‌دانیم باید چه کار کنیم یا از کجا شروع کنیم. اگر این دغدغه فکری شما نیز هست پس جای خوبی آمده‌اید! در این نوشتار روش های درمان چاقی ران و باسن به کمک درمان های طبیعی را می خوانیم و با ۷ روش خانگی برای لاغر کردن پایین تنه آشنا می شویم.

درمان چاقی ران و باسن: 7 روش خانگی برای لاغر کردن پایین تنه

این مطلب درمورد ۷ درمان که به سوزاندن چربی کمک می‌کنند و ران و باسنی زیبا به شما می‌دهند صحبت می‌کند! مطلب را بخوانید و رویاهای خود را واقعی کنید!

۱. آب

آیا کاری هست که این اکسیر حیات نتواند انجام دهد؟ آب در هر صورتی – چه به شما کمک کند که همیشه در بهترین حالت باشید یا چه تمام سموم را از بدن‌تان دفع کند – عالی عمل می‌کند!

کاری که باید برای درمان چاقی ران و باسن انجام دهید

– بهترین توصیه‌ای که هر فرد عاقلی به شما می‌کند، نوشیدن ۸ تا ۱۰ لیوان آب در روز است.

– به شروع کردن روز با یک لیوان آب و تمام کردن آن هم با یک لیوان آب عادت کنید.

– میوه‌ها و سبزیجاتی که آب زیادی دارند نیز از ضروریات محسوب می‌شوند زیرا کبد برای تبدیل چربی به انرژی و بالا نگه داشتن متابولیسم به آب نیاز دارد.

مطلب مرتبط: لاغری صورت: ۳۱ درمان خانگی کاهش چربی صورت که بسیار مؤثر هستند

تحقیقات:

با استناد به یک مطالعه که در مجله Clinical Endocrinology and Metabolism چاپ شده است، نوشیدن ۴۲۵ میلی‌لیتر آب، سرعت متابولیک را در زنان و مردان سالم تا ۳۰٪ افزایش داد.

– آب به کاهش وزن نیز کمک می‌کند. در یک مطالعه دیگر که توسط سازمان تغذیه انسان در ویرجینیا انجام شد، زمانی که آب می‌خورید و رژیم غذایی کم کالری دارید، فرآیند کاهش وزن تسریع می‌یابد.

۲. ورزش‌های کاردیو و قدرتی

این مرحله آن‌قدر واضح است که کودکی که تازه لیسیدین آب‌نبات را یاد گرفته است نیز آن را می‌داند. یک برنامه ورزشی منظم، بدنی تراشیده و ران و کفلی زیبا به شما می‌دهد.

کاری که باید برای درمان چاقی ران و باسن انجام دهید

– می‌توانید تمرینات کاردیو و قدرتی خاصی انجام دهید که به طور ویژه روی کفل و ران کار می‌کنند و آن‌ها را به شکلی که همیشه دوست داشته‌اید درمی‌آورند.

– برای کاردیو می‌توانید از تردمیل یا دوچرخه ثابت استفاده کنید. برای ورزش‌های قدرتی می‌توانید تمرینات اسکوات و حلقه را در برنامه ورزشی خود بگنجانید تا ران و کفلی زیبا داشته باشید.

مطلب مرتبط: لاغری بازو: ۳۵ شیوه موثر برای خلاص شدن از شر چربی و افتادگی بازو

تحقیقات:

با استناد به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، حرکات پله و حرکت ابداکشن کفل، دو تمرین عالی برای ران و کفل هستند.

مطلب مرتبط: ۱۵ مهمترین فواید رژیم غذایی دش یا رژیم ضد فشار خون بالا

۳. یوگا

رک بگوییم، اگر هر روز یوگا انجام دهید، می‌توانید باقی موارد گفته شده در این مقاله را نادیده بگیرید. خوبی و فایده یوگا در کلام نمی‌گنجد و فقط با تمرین منظم می‌توان به فواید آن پی برد.

کاری که باید برای درمان چاقی ران و باسن انجام دهید

– برخی حرکات یوگا مانند حرکت پل و حرکت کوبلر را تمرین کنید. این دو تمرین روی ران و کفل کار می‌کنند.

تحقیقات:

– محققان دریافتند که یوگا به کنترل وزن کمک می‌کند. با استناد به یک مطالعه در مجله درمان‌های جایگزین در سلامت و دارو، تمرین منظم یوگا می‌تواند به کاهش اضافه وزن مربوط به بالا رفتن سن منجر شود.

– یوگا به ساختن عضلات نیز کمک کرده و پوست را سفت می‌کند.

مطلب مرتبط: ۱۵ مشهورترین و بهترین رژیم غذایی دنیا: تحلیل علمی و تاثیرات

۴. روغن نارگیل

فکر می‌کنید چرا ماساژورها اکثر مواقع از روغن نارگیل برای ماساژ استفاده می‌کنند؟ زیرا این روغن شگفت انگیز به کاهش چربی‌های اضافه بدن کمک می‌کند. همچنین مواد مغذی موجود در روغن نارگیل به سفت شدن بافت پوست کمک می‌کند.

کاری که باید برای درمان چاقی ران و باسن انجام دهید

روزانه ران‌ها و کفل خود را به مدت ۱۰ دقیقه با روغن نارگیل گرم ماساژ دهید. این کار به شکل گرفتن آن‌ها کمک می‌کند. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل به عنوان چربی در بدن ذخیره نمی‌شوند اما بدن آن‌ها را فورا جذب کرده و به انرژی تبدیل می‌کند.

تحقیقات:

روغن نارگیل، متابولیسم را نیز افزایش می‌دهد. در یک مطالعه که توسط دانشکده بیوشیمی دانشگاه کرالا انجام شد، موش‌های نر به مدت ۴۵ روز با روغن‌های مختلف ( روغن گوشت نارگیل، روغن زیتون، روغن آفتابگردان و روغن نارگیل بکر) و رژیم غذایی ساختگی تغذیه شدند. مشاهده شد که روغن نارگیل بکر، سطح کلسترول موش‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش و متابولیسم آن‌ها را افزایش داد.

مطلب مرتبط: انواع دمنوش لاغری: ۱۳ بهترین دمنوش های لاغری را بشناسید

۵. فلفل کاین

عاشقان ادویه و غذاهای تند، خبری عالی برای شما داریم! فلفل کاین یکی از بهترین خوراکی‌ها برای شکل دادن به ران‌ها و کفل شماست.

کاری که باید برای درمان چاقی ران و باسن انجام دهید

– یک قاشق چایخوری فلفل کاین را با همین مقدار زنجبیل رنده شده، آب ۱ عدد لیمو و یک لیوان آب گرم مخلوط کنید.

– این نوشیدنی سالم را دو بار در روز بنوشید.

اگر آن‌قدر سرتان شلوغ است که نمی‌توانید این کار را انجام دهید، فلفل کاین را به آشپزی خود اضافه کنید. آسان است نه؟

تحقیقات:

– فلفل کاین خواص چربی‌سوزی داشته و به کاهش وزن کمک می‌کند.

– با استناد به مطالعه انجام شده در دانشگاه پردو، طعم‌دار کردن وعده‌های غذایی روزانه خود با مقداری فلفل کاین می‌تواند اشتهای شما را کنترل کند.

– علاوه بر این، فلفل کاین به دفع سموم از بدن و تصفیه خون نیز کمک می‌کند.

مطالب مرتبط: ۱۰ خوراکی برای کاهش وزن سریع

۶. سرکه سیب

مجلات پزشکی را که ورق بزنید و با هر پزشکی که صحبت بکنید، به سرکه سیب می‌رسید!

خوب ممکن است کمی اغراق نیز باشد. اما سرکه سیب چیزی است که تقریبا همیشه می‌توانید روی آن حساب کنید. و زمانی که بحث داشتن ران و کفل زیبا به میان می‌آید، این ماده، پادشاهی می‌کند!

کاری که باید برای درمان چاقی ران و باسن انجام دهید

– سه واحد سرکه سیب خام و رقیق نشده را با یک واحد روغن نارگیل یا روغن زیتون مخلوط کنید.

– ران‌ و کفل خود را با آن ماساژ دهید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. سپس با آب بشویید.

– این کار را دو بار در روز انجام دهید.

تحقیقات:

سرکه سیب با کنترل کلسترول بعد از غذا خوردن، گرسنگی را مهار کرده و به شکستن چربی‌های بدن نیز کمک می‌کند. سرکه سیب به دفع سموم نیز از بدن کمک می‌کند.

– مطالعه‌ای که در دانشگاه ایالتی آریزونا انجام شد، دو گروه شرکت کننده داشت. گروه اول روزانه و به مدت یک ماه، ۴ قاشق سرکه سیب مصرف کرده و گروه دوم دارونما دریافت کردند. نتایج نشان داد افرادی که سرکه سیب مصرف کردند، حدود ۲۳۰ گرم وزن کم کردند.

– مطالعه دیگری که در ژاپن انجام شد نیز به نتایج مشابهی دست یافت. محققان چنین گفتند که ممکن است سرکه، ژن‌های خاصی که به شکستن چربی مربوط هستند را فعال می‌کند.

مطلب مرتبط تاثیر پیاده روی بر لاغری و سلامتی بدن شگفت‌انگیز است

۷. پودر قهوه

من خیلی قهوه نمی‌خورم. اما بعد از فهمیدن این مورد، احتمالا شروع به خوردن آن کنم. همه ما می‌دانیم که قهوه حاوی کافئین است. اما بسیاری از ما نمی‌دانیم که قهوه آنتی اکسیدان نیز دارد. و اکثر ما نیز نمی‌دانیم که این دو ماده، پوست را سفت و زیبا می‌کنند.

کاری که باید برای درمان چاقی ران و باسن انجام دهید

– می‌توانید قبل از دم کردن قهوه، یک قاشق از پودر آن را بردارید.

– مقداری عسل را به پودر قهوه اضافه کنید تا به صورت خمیر منسجمی درآید.

– مخلوط را قبل از حمام روی ران‌ها و کفل خود بمالید.

– زمانی که خشک شد می‌توانید آن را با دست مرطوب بمالید و سپس بشویید.

– این کار را دو یا سه بار در هفته انجام دهید.

تحقیقات:

– کافئین در کمک به افزایش جریان خون در پوست، حفظ رطوبت پوست و سفت کردن آن شناخته شده است. همچنین مشخص شده است که کرم‌هایی که ماده اصلی تشکیل دهنده آن‌ها کافئین است، در کشیدن مایع میان سلول‌ها عالی عمل می‌کنند.

هر چیزی در این دنیا ممکن است، همچنین داشتن ران و کفلی زیبا و لاغر! حالا دیگر روش‌های لاغر کردن ران و کفل را می‌دانید. این کارها را همین امروز شروع کنید. به من اعتماد کنید، دفعه بعدی که بدن خود را در آینه ‌ببینید، عاشق خودتان می‌شوید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده- مژگان گوران

منبع:stylecraze

درمان چاقی ران و باسن: ۷ روش خانگی برای لاغر کردن پایین تنه

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان