ماکان بند در خندوانه


امیر مقاره خواننده ماکان بند درباره ورودش به عرصه موسیقی گفت: من هنر را دوست داشتم و از زمانی که صدای محسن چاووشی رو شنیدم یعنی ۸ سال پیش، شروع به فعالیت در این زمینه کردم، درواقع حس خواندن آقای چاوشی به روحیه و حس زندگیم خیلی نزدیک بود و به آن...

امیر مقاره خواننده ماکان بند درباره ورودش به عرصه موسیقی گفت: من هنر را دوست داشتم و از زمانی که صدای محسن چاووشی رو شنیدم یعنی ۸ سال پیش، شروع به فعالیت در این زمینه کردم، درواقع حس خواندن آقای چاوشی به روحیه و حس زندگیم خیلی نزدیک بود و به آن علاقه‌مند شدم‌.


ماکان بند در خندوانه

مقاره در پاسخ به سوال رامبد جوان گفت: دوست دارم بازیگر شوم. این را همه جا گفتم و باز هم می گویم که دغدغه تمام گروه ماکان‌بند دیدن شادی مردم است.

امیر مقاره در پایان با تشکر از پدرش گفت: به هم سن و سالان خودم توصیه می کنم که هیچ وقت به پدر و مادرشان برای ناتوانی در تهیه وسیله ای توهین نکنند، من در سن 9 سالگی یک چتر از پدرم می خواستم که آن زمان گفت پول برای خرید آن چتر ندارم و متاسفانه جلوی همکارانش به او گفتم که تو پدر من نیستی.

مقاره ادامه داد:چند روز پیش پدرم به من گفت که تو در کودکی به من افتخار نکردی اما من الان به تو افتخار می کنم ، من از همینجا به پدرم می گویم که هر چه دارم و ندارم از تو دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان