نکته‌ای که فیلم Captain Marvel را از بقیه فیلم‌های مارول مجزا می‌کند


نکته‌ای که فیلم Captain Marvel را از بقیه فیلم‌های مارول مجزا می‌کند

بری لارسون معتقد است که بار احساسی دنیای فیلم Captain Marvel است که این اثر را از بقیه فیلم‌های دنیای مارول مجزا می‌کند. سال آینده بالاخره شاهد یکی دیگر از فیلم‌های قهرمانانه دنیای مارول خواهیم بود، با این تفاوت که اینبار شخصیت اصلی داستان یک زن قهرمان است و استادیو مارول یک برنده‌ی اسکار را برای بازی در فیلم Captain Marvel برگزیده است. «بری...

بری لارسون معتقد است که بار احساسی دنیای فیلم Captain Marvel است که این اثر را از بقیه فیلم‌های دنیای مارول مجزا می‌کند.

سال آینده بالاخره شاهد یکی دیگر از فیلم‌های قهرمانانه دنیای مارول خواهیم بود، با این تفاوت که اینبار شخصیت اصلی داستان یک زن قهرمان است و استادیو مارول یک برنده‌ی اسکار را برای بازی در فیلم Captain Marvel برگزیده است.

«بری لارسون» (Brie Larson) در نقش شخصیت اصلی یعنی «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) که سابقه‌ی خلبانی دارد خواهد بود. وقتی DNA «کارول دنورس» (Carol Danvers) توسط وسیله‌ای پیشرفته که به دست فرازمینی‌ها ساخته شده بود جهش یافت، وی از خلبانی باهوش تبدیل به یک ابر قهرمان قدرتمند در دنیای مارول شد.

جزییات پراکنده اما زیادی از فیلم Captain Marvel منتشر شده که طراحی درست لباس یکی از آنها بوده است. کمپانی مارول بالاخره اولین نسخه از لباس اصلی این شخصیت را منتشر کرد که برای طرفداران این مجموعه بسیار خوش‌آیند بود چرا که طراحی درست لباس یکی از نکات با اهمیت در فیلم‌های ابرقهرمانی محسوب می‌شود. تصور کنید یکی از شخصیت‌های مورد علاقه‌ی شما از کامیک انتخاب شده و روی صحنه بیاید. هرچقدر هم که بازی وی دیدنی و زیبا باشد، اگر لباس شخصیت محبوبتان درست طراحی نشده باشد بقیه اعمال وی نیز زیر سوال می‌رود.

نکته‌ای که فیلم Captain Marvel را از بقیه فیلم‌های مارول مجزا می‌کند
هیجان طرفداران دنیای مارول با شنیدن خبر ساخت یک فیلم ابر قهرمانانه که شخصیت اصلیش یک زن خواهد بود بسیار بالا گرفته است. و این حقیقت که لارسون در نقش کاپیتان خواهد بود بسیار خوش‌آیند است. گرچه خود لارسون معتقد است که بار احساسی و شخصی این فیلم بسیار بالا بود و همین موضوع فیلم Captain Marvel را از بقیه فیلم‌های ابر قهرمانانه‌ی مارول جدا می‌سازد.

لارسون در مصاحبه اخیرخود درمورد افکارش در رابطه با فیلم سخن و گفت و اشاره کرد که بخاطر اتفاقاتی که برای این شخصیت می‌افتد بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است.

چیزی که در مورد این فیلم واقعا من را به هیجان می‌آورد در واقع نوع نمایشنامه نیز هست مثلا وقتی چیزی خنده‌دار است همانطور خنده‌دار باقی گذاشته شده و یا اگر چیزی قرار است تماشاچی را احساساتی کند همین اتفاق خواهد افتاد و همه‌چیز واقعی به‌نظر می‌رسد.

وی همچنین درمورد شخصیت کاپیتان مارول می‌گوید:

کارون نمی‌تواند کاری جز اینکه شخصیت اصلیش را حفظ کند، انجام دهد. برای مثال شاید او کمی عصبانی یا زود رنج به‌نظر بیاید و یا حتی گاهی شخصیتی تهاجمی داشته باشد. او حتی گاهی تصمیمات با شتاب و عجله‌ای می‌گیرد که این مسئله در میدان نبرد بسیار خوب است. کارول تقریبا هیچوقت منتظر دستورات نمی‌ماند و این تقریبا یکی از ضعف‌های اوست.

نکته‌ای که فیلم Captain Marvel را از بقیه فیلم‌های مارول مجزا می‌کند

با این‌که کسی باور ندارد فیلم Captain Marvel در حد اسکار تماشاچیان را تحت تاثیر قرار دهد اما بازی لارسون با اجرای قوی و احساسیش حتما این کار را انجام خواهد داد.
این اطلاعات که اخیرا منتشر شده، آخرین اخبار از فیلم Captain Marvel نخواهند بود. این کمپانی همچنین اعلام کرد که این قسمت، داستان اصلی کارول نخواهد بود زیرا داستان فیلم از جایی آغاز می‌شود که وی زمین را ترک کرده و به سیاره‌ی خود بازگشته است و در حال حاضر در میدان‌های نبرد می‌جنگد و برای امنیت سیاره‌اش تلاش می‌کند.

نظر شما در رابطه با شخصیت کاپیتان مارول چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نکته‌ای که فیلم Captain Marvel را از بقیه فیلم‌های مارول مجزا می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)