عکس ؛ بازیکن مورد علاقه کی‌روش با تیم ملی فصل را استارت زد!


مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ثابت تیم ملی ایران پس از نمایش موفقی که در جام جهانی روسیه داشت، راهی بلژیک شد و به باشگاه اوپن پیوست ولی به دلیل مدت زمان کوتاهی که از عقد قرارداد جدیدش می‌گذشت، نتوانست تمرین زیادی همراه این تیم انجام دهد. پورعلی‌گنجی به دلیل حضور کوتاه مدت در تمرینات اوپن بلژیک، تنها در یک هفته ژوپیر لیگ جزو فهرست قرار گرفت که فرصت بازی...

عکس ؛ بازیکن مورد علاقه کی‌روش با تیم ملی فصل را استارت زد!

پورعلی‌گنجی در تیم ملی آماده فصل جدید می‌شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۲:۲۹
عکس ؛ بازیکن مورد علاقه کی‌روش با تیم ملی فصل را استارت زد!

مرتضی پورعلی‌گنجی تمرینات خود برای شروع فصل جدید را همراه با تیم ملی دنبال می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ثابت تیم ملی ایران پس از نمایش موفقی که در جام جهانی روسیه داشت، راهی بلژیک شد و به باشگاه اوپن پیوست ولی به دلیل مدت زمان کوتاهی که از عقد قرارداد جدیدش می‌گذشت، نتوانست تمرین زیادی همراه این تیم انجام دهد.

پورعلی‌گنجی به دلیل حضور کوتاه مدت در تمرینات اوپن بلژیک، تنها در یک هفته ژوپیر لیگ جزو فهرست قرار گرفت که فرصت بازی هم پیدا نکرد ولی او حالا در تمرینات تیم ملی فرصت بیشتری برای آماده شدن دارد.

این مدافع میانی در تمرینات تیم ملی رابطه بیشتری هم با دیگر لژیونر ایرانی ژوپیر لیگ بلژیک برقرار کرده و با علی قلی‌زاده، وینگر ملی پوش شارلروا شوخی‌های زیادی داشته است.

پورعلی‌گنجی ازجمله بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش است که از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ خود را به ترکیب تیم ملی ایران رساند و از آن زمان تاکنون جایگاه ثابتی داشته است.

عکس ؛ بازیکن مورد علاقه کی‌روش با تیم ملی فصل را استارت زد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول