لروی سانه از شاگردان یواخیم لو جدا شد!


لروی سانه دیشب و در دقایق پایانی دیدار تیم ملی آلمان مقابل فرانسه به میدان آمد و امروز اردوی تیم ملی را به دلایل شخصی ترک کرده و در دیدار دوم دوستانه ژرمن ها برابر پرو غایب خواهد بود. لروی سانه دیشب آخرین تعویض یوواخیم لوو در دیدار مقابل فرانسه بود و در دقیقه 83 به جای مارکو رویس راهی زمین شده و در آن دقایق کوتاه نیز نتوانست خیلی مثمر ثمر...

لروی سانه از شاگردان یواخیم لو جدا شد!

لروی سانه با اجازی لوو اردوی تیم ملی آلمان را ترک کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۲:۱۱
لروی سانه از شاگردان یواخیم لو جدا شد!

لروی سانه پس از مشورت با مربی تیم ملی آلمان یوواخیم لوو در روز جمعه، به دلایل شخصی اردوی تیم ملی در مونیخ را ترک کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لروی سانه دیشب و در دقایق پایانی دیدار تیم ملی آلمان مقابل فرانسه به میدان آمد و امروز اردوی تیم ملی را به دلایل شخصی ترک کرده و در دیدار دوم دوستانه ژرمن ها برابر پرو غایب خواهد بود.

لروی سانه دیشب آخرین تعویض یوواخیم لوو در دیدار مقابل فرانسه بود و در دقیقه ۸۳ به جای مارکو رویس راهی زمین شده و در آن دقایق کوتاه نیز نتوانست خیلی مثمر ثمر باشد.

حالا و طبق اعلام توئیتر فدراسیون فوتبال آلمان، لروی سانه به دلیل مشکلات شخصی و البته با هماهنگی یوواخیم لوو اردو را ترک کرده است.

سانه که فصل قبل به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ برتر برگزیده شد، جایی در فهرست نهایی تیم ملی آلمان در جام جهانی نداشت و در این فصل لیگ برتر نیز در ترکیب ثابت گواردیولا قرار نمی گیرد بطوریکه هفته قبل و در دیدار برابر نیوکاسل، حتی نام سانه در فهرست بازیکنان سیتی نیز قرار نگرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی