تصاویر بچه های زیبا


تصاویر بچه های زیبا

گزارش تصویری امشب حال‌وهوای دیگری دارد. در شانزدهمین شب از ماه شهریور می‌خواهیم به دنیای کودکان سفر کنیم و با هم به تماشای تصاویر بچه های زیبا بنشینیم؛ پس با مجلۀ آنلاین روزچین همراه باشید. واژۀ کودک «کودک» واژه‌ای‌ست از ریشۀ واژۀ پهلوی «kuk» به‌معنای «کوتاه» که با کلمه‌های «کوتاه» و «کوچک» هم‌خانواده است. کودک یا بچه به دختر یا پسری گفته می‌شود...

تصاویر بچه های زیبا

گزارش تصویری امشب حال‌وهوای دیگری دارد. در شانزدهمین شب از ماه شهریور می‌خواهیم به دنیای کودکان سفر کنیم و با هم به تماشای تصاویر بچه های زیبا بنشینیم؛ پس با مجلۀ آنلاین روزچین همراه باشید.

واژۀ کودک

«کودک» واژه‌ای‌ست از ریشۀ واژۀ پهلوی «kuk» به‌معنای «کوتاه» که با کلمه‌های «کوتاه» و «کوچک» هم‌خانواده است. کودک یا بچه به دختر یا پسری گفته می‌شود که خردسال و نابالغ است؛ تا پیش از حملۀ اعراب به‌ کودکان‌ «وچه» می‌گفتند.

در کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل متحد، کودک به هر انسانی که زیر هجده سال تمام باشد گفته می‌شود.

تصاویر بچه‌ها

حتماً شما هم با من موافقید که تمام کودکان زیبا هستند. زیبایی انسان‌ها از سادگی درونی آن‌ها نشئت می‌گیرد و ترکیب چهره، رنگ پوست و مو، رنگ چشم و بلندی و کوتاهی قد و قامت افراد در برابر نیروی قلبشان اهمیت چندانی ندارد. زیبایی کودکان هم به‌خاطر قلب پاک و دنیای بی‌ریا و پاک و معصومانه‌شان است. با این مقدمه می‌خواهیم امشب فارغ از هر دغدغۀ ذهنی و فکری به تماشای تصاویر بچه های زیبا که دوست‌داشتنی‌ترین فرد در هر خانواده هستند بنشینیم. با مجلۀ آنلاین روزچین همراه باشید.

حتماً شما هم از دیدن این عکس‌ها لذت برده‌اید؛ درست مثل من. ???

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
تصاویر بچه های زیبا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس