A8 هورش فوق لوکس، پاسخ ناب آئودی به مایباخ!


A8 هورش فوق لوکس، پاسخ ناب آئودی به مایباخ!

ریشه‌های تشکیل شرکت آئودی را باید در اواخر قرن 19 جست‌وجو کرد جایی که آگوست هورش، مدیر تولید اسبق شرکت کارل بنز با یک تاجر به نام سالی هرز همکاری کرد تا یک شرکت جدید را تأسیس کنند. او در سال 1904 شرکت Horch Cie. Motorwagenwerke AG تأسیس کرد درحالی‌که سال 1909 نیز شرکت... نوشته A8 هورش فوق لوکس، پاسخ ناب آئودی به مایباخ! به صورت اختصاصی...

ریشه‌های تشکیل شرکت آئودی را باید در اواخر قرن 19 جست‌وجو کرد جایی که آگوست هورش، مدیر تولید اسبق شرکت کارل بنز با یک تاجر به نام سالی هرز همکاری کرد تا یک شرکت جدید را تأسیس کنند. او در سال 1904 شرکت Horch Cie. Motorwagenwerke AG تأسیس کرد درحالی‌که سال 1909 نیز شرکت August Horch Automobilwerke GmbH تأسیس شد تا به این ترتیب هورش از مشکلات مربوط به مدیر مالی ارشد شرکت اولیه خلاص شود.

A8 هورش فوق لوکس، پاسخ ناب آئودی به مایباخ!
به خاطر اینکه او حقوق تجاری مربوط به نام هورش را نگاه نداشته بود بنابراین راه دیگری به جز انتخاب نام جدید برای شرکت دوم نداشت. هورش پس از پیشنهاد پسر یکی از همکاران خود تصمیم گرفت نام “آئودی” را انتخاب کند. هورش و آئودی در سال 1932 با کمپانی‌های DKW و واندرر ادغام شدند تا شرکت اتو یونیون AG تشکیل شود. پس از جنگ جهانی دوم، چندین مدیر ارشد از باواریا به اتو یونیون کوچ کردند. این شرکت نهایتاً در سال 1965 به تملک گروه فولکس‌واگن درآمد. این کلیت تاریخچه‌ی آئودی است…

A8 هورش فوق لوکس، پاسخ ناب آئودی به مایباخ!


خب سریعاً به سال 2018 می‌رسیم جایی که خبر جدیدی منتشر شده و نشان می‌دهد آئودی برنامه‌هایی برای زنده کردن نام هورش دارد. این نام برای نسخه‌ی لوکس‌تر پرچم‌دار A8 بکار خواهد رفت. منابع نزدیک به شرکت آئودی گفته‌اند نسخه‌ی فوق لوکس این سدان همراه با برنامه‌ی فیس لیفت A8 استاندارد معرفی خواهد شد و در 2 تا 3 سال آینده شاهد عرضه‌ی چنین خودرویی خواهیم بود.

A8 هورش فوق لوکس، پاسخ ناب آئودی به مایباخ!
A8 هورش که به جنگ مرسدس-مایباخ S کلاس خواهد رفت دارای تجهیزات بیشتری در مقایسه با A8 L خواهد بود اما خب فاصله‌ی بین محوری آن بیشتر از نسخه عادی نخواهد بود. در خبر منتشر شده به تجهیزات بیشتر A8 هورش و همچنین رینگ‌های آلیاژی و نشان هورش در گلگیرهای جلو و یا ستون C اشاره شده است.

A8 هورش فوق لوکس، پاسخ ناب آئودی به مایباخ!
انتظار می‌رود نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 8 سیلندر و همچنین نیروگاه 12 سیلندر W شکل 6 لیتری توئین توربویی باشد که هنوز برای مدل A8/A8 L استاندارد در نظر گرفته نشده است. اگرچه مرسدس برنامه‌هایی برای افزایش تعداد مدل‌های مایباخ دارد اما هورش تنها در نسخه‌ی A8 موجود خواهد بود. همچنین آئودی احتمال تبدیل هورش به برندی جداگانه همانند آنچه که دایملر چند سال پیش با مایباخ انجام داد را رد کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟