قدردانی چین از ایران


قدردانی چین از ایران

پس از اجرای برجام در سال 2016، این سیزدهمین بار است که دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به طور مستمر تایید کرده است که ایران به تعهدات خود در حوزه اتمی متعهد بوده است.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سخنگوی وزارت امور خارجه چین با اشاره به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر «پایبندی ایران به برجام» تاکید کرد چین از تلاش‌های ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای حفظ برجام قدردانی می کند.

'هوا چون ایینگ' روز چهارشنبه در کنفرانس خبری اظهار امیدواری کرد طرف‌های مربوط با نگرش کلی و بلند مدت، به حفظ و اجرای برجام ادامه دهند.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در جدیدترین گزارش خود بار دیگر تعهد ایران را نسبت به برجام مورد تایید قرار داد.


سخنگوی وزارت خارجه چین با بیان اینکه چین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی را مورد توجه قرار داده است تاکید کرد پس از اجرای برجام در سال 2016، این سیزدهمین بار است که دبیرکل این آژانس به طور مستمر تایید کرده است که ایران به تعهدات خود در حوزه اتمی متعهد بوده است.


او تصریح کرد آژانس بین المللی انرژی اتمی همواره با شیوه عینی و بی طرفانه، مطابق با مجوز، برنامه هسته‌ای ایران را مورد نظارت و بررسی قرار می دهد.
'هوا' اتصریح کرد: چین این مساله را مورد استقبال قرار می دهد و از تلاش‌های ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای حفظ برجام قدردانی می کند.


آخرین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران تائید می‌کند: هیچ اورانیوم غنی‌شده‌ای از طریق فعالیت‌های تحقیق و توسعه انباشت نگردیده و غنی‌ سازی، تحقیق و توسعه انجام ‌شده در چارچوب محدودیت‌های تعریف‌شده در برجام بوده است.

ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سبحانی پس از ثبت نام در انتخابات: غفلت از اجرای قانون اساسی به امنیت ملی آسیب‌های جدی و...