تیم منتخب اودینزه در صورت حفظ ستاره های خود از نگاه IFTV (عکس)


تیم منتخب اودینزه در صورت حفظ ستاره های خود از نگاه IFTV (عکس)

طرفداری- (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://www.tarafdari.com)باشگاه اودینزه در سال های اخیر محل ظهور استعدادهای زیادی بوده است. بازیکنان متعددی در این باشگاه به جهان فوتبال معرفی شدند. اودینزه تا یک دهه پیش حتی یکی از تیم های مدعی...

طرفداری- باشگاه اودینزه در سال های اخیر محل ظهور استعدادهای زیادی بوده است. بازیکنان متعددی در این باشگاه به جهان فوتبال معرفی شدند. اودینزه تا یک دهه پیش حتی یکی از تیم های مدعی کسب سهمیه مسابقات اروپایی بود و چند بار تا آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت اما اخیرا با سیاست های خانواده پوتزو اغلب در رده های پایین جدول سری آ برای فرار از سقوط دست و پا می زند. این باشگاه همواره توجه خود را به جذب استعدادهای سایر کشورها معطوف کرده است و کمتر بازیکنی از ایتالیا فرصت رشد و خودنمایی در آن می یابد.

در همین راستا، IFTV تیم منتخب باشگاه اودینزه در صورت حفظ ستاره هایش را منتشر کرده است؛ تیمی که می تواند در کنار سایر بزرگان ایتالیا برای کسب رتبه های بالای جدول به رقابت بپردازد:

تیم منتخب اودینزه در صورت حفظ ستاره های خود از نگاه IFTV (عکس)
هندانوویچ (اینتر)، باستا (لاتزیو)، بن عطیه (یوونتوس)، زاپاتا (میلان)، آساموا (اینتر)، کاندروا (اینتر)، زیلینسکی (ناپولی)، آلان (ناپولی)، کوادرادو (یوونتوس)، سانچز (منچستریونایتد)، دی ناتاله (بازنشسته)


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

به خاطر او الان در تعطیلات نیستیم/ کنایه جالب آنچلوتی به خوسلو در آستانه فینال