حمله عده‌ای وطن فروش به لیلا اوتادی


حمله عده‌ای وطن فروش به لیلا اوتادی

سریال حوالی پاییز نخستین ثمره تلاش‌ها برای روایت دراماتیک فاجعه تلخ منا است که مشاهده آن با استقبال خوب مردم و مخاطبان تلویزیون مواجه شد.

به گزارش جام نیوز، سریال حوالی پاییز نخستین ثمره تلاش‌ها برای روایت دراماتیک فاجعه تلخ منا است که مشاهده آن با استقبال خوب مردم و مخاطبان تلویزیون مواجه شد.


مجموعه ای از این استقبال ها را می توان در شبکه های اجتماعی بویژه در صفحات مجازی بازیگران این مجموعه پر بیننده تلویزیونی یافت.


لیلا اوتادی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون که در این سریال نقش "شیرین" را در این سریال ایفا نمود، بخشی از این واکنش های مثبت مردمی را در استوری خود بازتاب داده است. وی در یکی از این استوری ها چنین نوشت: «خوشحالم آنقدر حوالی پاییز را دوست داشتید که نظرهای خوب دادید و شعر برایم فرستادید. ...» شعری علیه رژیم آل سعود که سرنگونی اش را آرزو می کرد: « حوالی پاییز بود و منا* بکشتند مردان خوب خدا* شمردند حجاج و سامان نبود* خدا برکند نسل آل سعود»

حمله عده‌ای وطن فروش به لیلا اوتادی


طبیعتا این استوری به مذاق عده ای خودفروخته و وطن فروش خوش نیامد؛ به طوری که در دفاع از جنایت فاجعه بار و بی شرمانه آل سعود، صفحه خانم اوتادی را مورد هجوم خود قرار دادند.

لیلا اوتادی نیز در واکنش به این توهین ها نوشت: «اون افراد معلوم الحالی که از طرف اون وریا اومدین دایرکتم و من رو بخاطر استوری شعر منا و آل سقوط ملامت می کنید؛ باید بگم کار شما آب در هاونگ کوبیدنه، جز نفرت بیش از پیش به شما حرفی ندارم!»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دیدار مدیران تبلیغات مناطق تلفیقی بانماینده ولی فقیه درکردستان