آیا لینکلن کانتیننتال به درهای عکس بازشو مجهز می‌شود؟


آیا لینکلن کانتیننتال به درهای عکس بازشو مجهز می‌شود؟

لینکلن در دههٔ 60 میلادی از درهای عکس بازشو موسوم به درهای خودکشی در سدان پرچم‌دار کانتیننتال خود استفاده می‌کرد اما در دههٔ 70 این درها کنار رفته و جای خود را به درهای معمولی دادند. هرچند لینکلن در سال 2002 در کانسپتی که در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی شد بار دیگر از درهای عکس بازشو... The post آیا لینکلن کانتیننتال به درهای عکس بازشو مجهز...

لینکلن در دههٔ 60 میلادی از درهای عکس بازشو موسوم به درهای خودکشی در سدان پرچم‌دار کانتیننتال خود استفاده می‌کرد اما در دههٔ 70 این درها کنار رفته و جای خود را به درهای معمولی دادند. هرچند لینکلن در سال 2002 در کانسپتی که در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی شد بار دیگر از درهای عکس بازشو استفاده کرده بود اما نهایتاً هیچ‌گاه این درها به خط تولید راه پیدا نکردند.

آیا لینکلن کانتیننتال به درهای عکس بازشو مجهز می‌شود؟

سال گذشته اما تعدادی از نمایندگی‌های فروش لینکلن که در انجمن نمایندگی‌ها در لاس‌وگاس حضور داشتند، گفتند که این شرکت طی این رویداد اعلام کرده که نسخهٔ آیندهٔ سدان کانتیننتال به درهای خودکشی مجهز خواهد شد. هرچند این ادعا هیچ‌گاه رسماً تأیید نشد اما شایعات بازگشت درهای عکس بازشو توسط لینکلن را بار دیگر مطرح نمود. به‌تازگی نیز این شرکت در کانال‌های خود در شبکه‌های اجتماعی، تصویر کوچکی را منتشر کرده که در آن دو دستگیرهٔ در قدیمی خودرو در کنار هم دیده می‌شوند. این دستگیره‌ها که مشابه دستگیرهای کانتیننتال دههٔ 60 هستند، می‌تواند دلیلی بر بازگشت درهای عکس بازشو باشد.

آیا لینکلن کانتیننتال به درهای عکس بازشو مجهز می‌شود؟

درحالی‌که انتشار این تصویر، شایعات بازگشت درهای عکس بازشو توسط لینکلن را تقویت کرده است، حالا یک تصویر بی‌کیفیت از یک کانتیننتال با درهای خودکشی نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد به‌احتمال‌زیاد شایعات اخیر واقعیت داشته‌اند. در این تصویر یک کانتیننتال جدید دیده می‌شود که روی استیجی به نمایش درآمده و در پشت آن نیز عبارت Coach Door به چشم می‌خورد. نسخهٔ جدید این خودرو می‌تواند فاصلهٔ محوری بیشتر و همین‌طور شخصیت لوکس‌تری نسبت به مدل کنونی داشته باشد. همچنین همان‌طور که انتظار می‌رفت، به خاطر مسائل ایمنی، ستون B خودرو حذف نشده است.

آیا لینکلن کانتیننتال به درهای عکس بازشو مجهز می‌شود؟

درهای عکس بازشو یا خودکشی موجب سهولت در ورود و خروج به خودرو می‌شوند اما در گذشته این درها از مشکلات ایمنی رنج می‌بردند زیرا احتمال باز شدن ناگهانی درها عقب در سرعت‌های بالا وجود داشت که پیامدهای خطرناکی را به دنبال داشت و ازاین‌رو نام خودکشی روی این درها گذاشته شد؛ اما مطمئناً امروزه اقدامات ایمنی لازم روی این درها اعمال شده زیرا رولزرویس چندین سال است بدون هیچ مشکلی از این نوع درها در محصولات خود استفاده می‌کند پس مطمئناً لینکلن هم می‌تواند این کار را انجام دهد. حتی امکان استفاده از درهای عکس بازشو در شاسی‌بلندها هم وجود دارد و مدل جدید اویاتور می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای این کار باشد.

آیا لینکلن کانتیننتال به درهای عکس بازشو مجهز می‌شود؟

با توجه به تیزر اخیر و افشای این تصویر، انتظار می‌رود لینکلن طی هفته‌های آینده رسماً بازگشت درهای عکس بازشو را اعلام کند. همچنین این احتمال هم وجود دارد که برند لوکس فورد در حال آماده کردن کانتیننتال جدید با درهای عکس بازشو برای رونمایی در نمایشگاه دیترویت باشد. درهرحال، لینکلن در طول سالیان گذشته با کانسپت‌های مختلف سعی در بازگرداندن درهای عکس بازشو داشت که هیچ‌کدام به نتیجه نرسیدند اما به نظر می‌رسد اکنون زمان آن فرارسیده که دنیا بار دیگر کانتیننتال را با درهای عکس بازشو ببیند.

آیا لینکلن کانتیننتال به درهای عکس بازشو مجهز می‌شود؟


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!