5 دقیقه جهنمی در ریاض؛/ عمر سوما؛ هت تریک برای تو کافی نیست!


5 دقیقه جهنمی در ریاض؛/ عمر سوما؛ هت تریک برای تو کافی نیست!

عمر سوما مهاجم سوری تیم الاهلی در بازی سوپرکلاسیکو مقابل الهلال 3 گل زد اما این برای فرار از شکست کافی نبود.

به گزارش "ورزش سه"، در وضعیتی که عمر خریبین روزهای خوبی را با الهلال سپری نمی کند، هم وطن او در دیگر تیم بزرگ فوتبال عربستان می درخشد و حالا به رقیب جدی «بافه تیمبی گومیس» آقای گل لیگ عربستان تبدیل شده است. او تاکنون 10 گل در مسابقات این فصل لیگ به ثمر رسانده و در تعقیب مهاجم 12 گله الهلال می باشد.

5 دقیقه جهنمی در ریاض

در بازی امروز تیم الهلال - الاهلی که میان فوتبال دوستان عربستانی به «سوپرکلاسیکو» مشهور است، سوما در دقیقه 7 مسابقه توانست گلزنی کند و تیم میهمان را پیش بیاندازد اما این پایان کار نبود. در ادامه ستاره های آبی پوش تا دقیقه 77 چهار بار گلزنی کردند تا ورزشگاه شهر ریاض سر از پا نشناسد و از پیروزی مطمئن شود اما در زمان باقی مانده مهاجم سوری تیم الاهلی تمام تلاشش را کرد تا شادی الهلالی ها را نیمه کاره بگذارد.

وی در دقیقه 81 یکی ازگل ها را با ضربه پنالتی جبران کرد و اختلاف را به 2 گل رساند و سپس چهار دقیقه بعد روی پاس عبدالرحمان قریب گل سوم خود و تیمش را هم به ثمر رساند تا 5 دقیقه پایانی حسابی حساس شود.

اگرچه الاهلی در این مسابقه شکست تلخی را تجربه کرد اما بی شک بدون حضور عمر سوما این باخت تحقیرآمیز تر می بود و اصلا بعید است الاهلی بدون او می توانست در این حد خطرناک و زهردار باشد.

5 دقیقه جهنمی در ریاض؛/ عمر سوما؛ هت تریک برای تو کافی نیست!

هت تریک برای تو کافی نیست عمر!

سوما در این بازی هت تریک کرد اما با شکست الاهلی، کار بزرگ این بازیکن نیز کمتر به چشم آمد. البته از طرف دیگر این گل ها باعث شدند تا فاصله عمر سوما با صدر به دو گل برسد. حالا این مهاجم که لقب قاتل بالفطره شایسته اوست، لیگ را امیدوارانه دنبال خواهد کرد و هیچ بعید نیست بتواند بار دیگر به مقام آقای گلی برسد.

سوما از سال 2014 تا 2017 سه فصل پیاپی عنوان آقای گلی لیگ عربستان را به دست آورد اما هت تریک برای عمر کافی نیست و او حالا باید به پوکر در کسب این عنوان فکر کند.

نکته جالب این که عمر سوما در سال های اخیر دروازه تیم های ایرانی را هم به راحتی باز کرده است. بی شک تراکتوری ها فراموش نمی کنند این بازیکن چطور با گل هایش مانع از پیروزی تی تی ها در تبریز شد و همچنین پرسپولیسی ها گل دقایق ابتدایی این بازیکن و دیگر ضربات خطرناکش را از یاد نخواهند برد. بنابراین بار دیگر شاهد دوئل جذابی بین او و تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان خواهیم بود؛ در مرحله گروهی با پرسپولیس و شاید در مراحل حذفی با دیگر نمایندگان ایرانی!

5 دقیقه جهنمی در ریاض؛/ عمر سوما؛ هت تریک برای تو کافی نیست!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از اول فصل هدف‌مان صعود به لیگ برتر بوده؛ / صحبت‌های رجب‌زاده پیش از حساس‌ترین بازی فصل