تصادف رانندگی در جاده ابهر - خدابنده چهار کشته برجا گذاشت
جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته براثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری در مسیر ارتباطی این استان چهار نفر کشته و ۲ نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه در کیلومتر پنج جاده خدابنده - ابهر و به علت تجاوز به چپ راننده خودروی سواری سمند اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه رانندگی راننده و سرنشینان خودروی پراید که اعضای یک خانواده بودند بر اثر شدت جراحات وارده جان باختند و ۲ سرنشین خودروی سواری سمند نیز برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

عظیمی تصریح کرد: کشته شدگان شامل ۲ زن و مرد جوان و یک دختربچه ۲ ساله و یک پسر بچه ۱۰ ساله بودند و راننده و سرنشین سواری سمند نیز که در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان بستری هستند وضعیت رضایتبخشی ندارند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه حادثه دیدگان غیربومی هستند گفت: سواری پراید حامل البسه قاچاق و پلاک خودروی سمند نیز سرقتی بود و از داخل آن مقداری میخ پرتابی و وسایل دودزا، کشف شد که این ۲ مصدوم بستری شده، پس از درمان به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایرنا، / ۲۶ آذر/ نیز در کیلومتر هشت مسیر ارتباطی زنجان - راننده یک دستگاه خودروی سواری به علت خستگی و خواب آلودگی با قسمت عقب یک دستگاه کامیون درحال حرکت برخورد کرد و جان باخت.

طی ۹ ماه امسال قریب ۱۷۴ نفر بر اثر سانحه رانندگی رخ داده در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند.

استان زنجان از پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته