کتاب شعر «ساعت ها صفر می شود» منتشر شد


کتاب شعر «ساعت ها صفر می شود» منتشر شد

ارومیه - ایرنا - مجموعه شعر سپید «ساعت ها صفر می شود» سروده سولماز طلوعی با تیراژ هزار جلد توسط انتشارات آدالار در ارومیه منتشر شد.

سولماز طلوعی، شاعر این کتاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتاب برگزیده ای از دل نوشته های من از سال 1380 تا به امروز است.
وی رویکرد اشعار این کتاب را بیان دردهای اجتماعی در فضای عاطفی و عاشقانه دانست و افزود: این کتاب نخستین مجموعه شعری من است که منتشر شده و دومین کتابم با نام «من، خدا، کفتارها» در حال آماده شدن برای چاپ و انتشار است.
حواسم نبود / به گرگ پیری که در حوالی خانه ام خوابیده بود / به خیالم اصلا گرگ نبود / خورشید که می شد / من بره های کوچکم را / پشت دیوار خانه رها می کردم / و هرگز باورم نمشد روزی برنمی گردند/
وحید طلعت ناشر این کتاب نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کتاب با 97 شعر سپید و با مضون آزاد منتشر شد و در حوزه اجتماعی سروده شده است.
از صورت های تکراری / از فکرهای تکراری تر / تمام آیینه های دنیا / کلافه اند / تصمیم گرفته ام / ساعت ها را راضی کنم / فردا را زنگ نزنند / ناقوس ها را / مناره ها را / به چه دردی می خورد / بیداری مردم این شهر / قلب هایی که به خواب شبانه رفته اند
به گزارش ایرنا پیش از این نیز دو مجموعه شعر سپید «تردیدگاه» از کاوه مهدیزاده و «آخرین خوشه گندم» سروده بهنام مهدی نژاد در سال جاری از این ناشر به چاپ رسید؛ کتاب گزیده اشعار سپید ارومیه با هدف معرفی شاعران و ظرفیت های ادبی ارومیه، بهار سال آینده از این انتشارات به چاپ می رسد.
9939/3072


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...