خاموشی همیشگی فتنه 88 با روشنایی حماسه 9 دی / نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار باشد هرگز شکست نخواهد خورد


خاموشی همیشگی فتنه 88 با روشنایی حماسه 9 دی / نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار باشد هرگز شکست نخواهد خورد

نوزاد قادرخانزاده یکی از اعضای خانواده ای که 36 شهید تقدیم انقلاب کردند می گوید: حماسه 9 دی هیچگاه از اذهان مردم پاک نمی شود چرا که نشان دادند همیشه پای نظام و انقلاب خواهند ایستاد همانطور که «پیشمرگانِ مجاهدِ کُرد» در سخت ترین سال های عمر انقلاب اسلامی، با جان و آبروی خود به یاری نظام اسلامی برخاستند...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سال 1388شمسی، بی شک یکی از پرچالش ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است. رقابت های جدی و شفاف نامزدها و مشارکت فراگیر مردم در جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، نشان گر افزایش اعتماد مردم به نظام سیاسی و در نتیجه، میزان بالای مشروعیت جمهوری اسلامی بود؛ اما طرح ادعای تقلب گسترده از سوی برخی نامزدها و پذیرش اولیه آن از جانب بخشی از هواداران آنها، این پدیده چشم گیر را به حاشیه راند؛ به ویژه هنگامی که با خروج از ساز و کارهای قانونی پیش بینی شده برای پی گیری تخلفات احتمالی، اعتراضات به عرصه خیابان های تهران کشیده شد و زمینه مناسبی برای مانور تبلیغاتی رسانه های بیگانه فراهم ساخت.


با گذشت ماه ها از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و اعتراضات خیابانی، مدعیان تقلب همچنان حضور خیابانی طرفداران را به سود خود و برای فشار بر دولت، مغتنم می شمردند. از این رو، سران معترض به نتیجه انتخابات، نه تنها هیچ واکنشی نسبت به اقدامات برخی هواداران خود- که اهانت به ارزش ها و نمادهای دینی و سیاسی مورد احترام ایرانیان را دربرداشت- نشان نمی دادند؛ بلکه در بسیاری از موارد به توجیه آن می پرداختند. اوج این اهانت ها در روز عاشورای 1388ش. رخ داد که طی آن به آیین عزاداری سالار شهیدان جسارت شد و عزاداران حسینی مورد ضرب و شتم معترضان خیابانی قرار گرفتند.



در چنین شرایطی، آن چه باعث پایان یافتن چندین ماه چالش سیاسی و امنیتی به دنبال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شد، حضور جالب توجه مردم در مناسک سیاسی 9 دی 1388ش. بود که پیام روشنی برای مدعیان تقلب در انتخابات 22 خرداد داشت.



حماسه 9 دی پاسخی غیرتمندانه از سوی مردم به دشمنان بود، این روز فرصت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برای پاسداشت ارزش ها و باورهای نظام و انقلاب است.

خاموشی همیشگی فتنه 88 با روشنایی حماسه 9 دی / نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار باشد هرگز شکست نخواهد خورد


9 دی مختص ملت ایران است و به هیچ دسته و جناحی متعلق نیست


علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان بیجارضمن گرامیداشت حضور حماسی مردم در روز 9 دی سال 88 ، اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و آگاهی و وحدت ایران اسلامی است .


وی با بیان اینکه روز نهم دی متعلق به تمام آحاد ملت ایران است افزود: روز 9 دی سال 88 روز پیروی از ولایت فقیه زمان و روز دفاع از آرمان های شهدا است و به هیچ جناح یا دسته یا گروه خاصی تعلق ندارد.


فرماندار بیجار تصریح کرد: در روز 9 دی سال 88 مردم ایران اسلامی با حرکت در مسیر ولایت فقیه ثابت کردند به آرمان های انقلاب و رهبری پایبند هستند و نمی گذارند دست بیگانگان به ایران اسلامی برسد.


وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی خاطر نشان کرد: ملت فهیم ایران در این روز با وحدت و حضور حماسی خود استقلال و آزادگی ایران اسلامی را به گوش جهانیان می رسانند و ثابت می کنند ممشکلات اقتصادی و داخلی ذره ای از وفاداری آنها به آرمان های انقلاب را کم نخواهد کرد.

حماسه 9 دی افتخاری ماندگار برای ملت ایران است


محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: مردان و زنان متعهد و انقلابی ایران همواره حماسه می سازند ، حماسه ای از نوع استقلال و پایبندی به ارزشهای اسلامی.


وی افزود: مردم انقلابی ایران در نهم دیماه بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که پای رهبری و انقلاب خواهند ایستاد .


وی ادامه داد: حماسه ۹ دی به عنوان نماد وفاداری و بصیرتی مثال زدنی ، و افتخاری ماندگار برای ایران است و نقطه ی عطفی در تاریخ و مشت محکمی به دهان استعمار و استکبار بود.

خاموشی همیشگی فتنه 88 با روشنایی حماسه 9 دی / نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار باشد هرگز شکست نخواهد خورد


9 دی روز بصیرت و انسجام مردم در مقابل توطئه های همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی است


ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: 9 دی روز بصیرت و انسجام مردم در مقابل توطئه های همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی است .


وی گفت: با گذشت 40 سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی باز دشمنان امید به سرنگونی نظام دارند و خیلی ابلهانه فکر می کنند هر چیزی تکاملی دارد و عصر چهل سالگی نظام ما اوج کمالیت است .


وی ادامه داد: دشمنان امروز در فضای مجازی و کانال های ماهواره ای برای تخریب اوضاع داخل از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و خوشبختانه با درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) همه توطئه های دشمنان خنثی شده است و تمام تاکتیک های آنان توسط مردم بصیر ملغی گردیده است .
ماموستا کریمی خاطر نشان کرد: مسئولان و مردم باید دارای بصیرت ویژه باشند ، دشمنان ملت دنبال سرنخی هستند تا به نحوی نفوذ کنند و لطمه به نظام و کشور وارد کنند .

خاموشی همیشگی فتنه 88 با روشنایی حماسه 9 دی / نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار باشد هرگز شکست نخواهد خورد


دولتی که از پشتوانه مردم برخوردار باشد هرگز شکست نخواهد خورد


نوزاد قادرخانزاده یکی از اعضای خانواده ای که 36 شهید تقدیم انقلاب کردند می گوید: فتنه سال 88 از خارج کشور و برای براندازی نظام برنامه ریزی و طراحی شده بود اما مردم ایران اسلامی با حضور به موقع در صحنه درس بصیرت را به خوبی پس دادند.


وی گفت: دشمن از اوایل انقلاب در صدد نا امیدی مردم و ایجاد فاصله بین آنها و نظام بود ،فتنه‌گران خیانت‌های بزرگی به کشور کردند که مردم آنها را نمی بخشند نه دی حرکتی خود جوش از طرف کسانی بود که متوجه شدند اصل نظام و انقلاب در خطر است و مشاهده کردند آنهایی که دم از حرکت به سمت اصلاح ودفاع از آرای مردم می زدند دروغی بیش نیستند.

وی گفت: حماسه 9 دی هیچگاه از اذهان مردم پتک نمی شود چرا که نشان دادند همیشه پای نظام و انقلاب خواهند ایستاد همانطور که «پیشمرگانِ مجاهدِ کُرد» در سخت ترین سال های عمر انقلاب اسلامی، با جان و آبروی خود به یاری نظام اسلامی برخاستند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی‌ماه تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد و موجب شد تاریخ انقلاب اسلامی متحول شود و دشمنان برای همیشه ناامید شوند ومردم متوجه شدند بنام صیانت از آرای مردم ارزشهای اسلامی و انقلابی را نشانه گرفتند لذا نه دی متعلق به همه وفادارن انقلاب و همه طیفها و توده مردم بوده است.


این فرد انقلابی اضافه کرد: این حرکت پرشور مردم در خلق حماسه 9 دی موجب شد تا دشمنان برای همیشه فکر تسلط بر میهن اسلامی را از سر به دور کنند زیرا مردم همیشه در صحنه ثابت کردند که برای دفاع از نظام اسلامی و حفظ حرمت‌های انقلاب، با تمام وجود بر تعهد خود با امام امت و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

خاموشی همیشگی فتنه 88 با روشنایی حماسه 9 دی / نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار باشد هرگز شکست نخواهد خورد


فتنه سال 88 توطئه انگلیسی، آمریکایی و اسرائیلی بود/ بصیرت فاکتور اصلی تحقق حماسه 9 دی بود


حجت الاسلام علی مرادی خطیب جمعه بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی ، ضمن تبریک حماسه 9 دی ، اظهار داشت: مردم جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 9 دی سال 88 به دنبال فتنه ای که هشت ماه کشور را در برگرفت ، بصیرت و ولایتمداری و عشق خود را به نظام نمایش گذاشتند.


وی گفت: در حماسه 9 دی مردم ما ثابت کردند که فتنه سال 88 یک فتنه انگلیسی و آمریکایی با شعار تقلب در انتخابات بود که می خواستند نظام را ساقط کنند.


خطیب جمعه بیجار با اشاره به اظهارات فتنه گران در ایام انتخابات گفت: سخنان همسر مرحوم آیت الله هاشمی مصداق بارز بعضی خواص جامعه با فتنه سال 88 بود .


مرادی تصریح کرد: هدف اصلی فتنه گران در سال 88 که هشت کشور را با مشکل مواجه کرد ابطال انتخابات و برگزاری مجدد آن بود که مقام معظم رهبری با قاطعیت در برابر این بدعت ایستاده اند و فرمودند اجازه نخواهم انتخابات ابطال شود و زحمات مردم نادیده گرفته شود.


وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب به شورای نگهبان برای بازشماری آرای مردم جهت شفافیت اذهان، اعلام کرد: هیچکدام از نماینده سران فتنه به حضور بازشماری آرا نشدند.


حجت الاسلام مرادی ادامه داد: برای مردم ما ثابت شد در فتنه سال 88 فتنه گران نه تنها با اصل نظام مشکل داشتند بلکه عقاید و مذهب مردم ایران را نیز به سخره گرفتند و به تکایا و دستجات عزاداری در عاشورای سال 88 هم رحم نکردند.


وی با تاکید بر اینکه حضور خروشان و با بصیرت مردم با حرکت در مسیر ولایت در حماسه 9 دی سال 88 موجب جمع شدن بساط فتنه در انقلاب اسلامی شد ، گفت: مردم و مسئولان ما بدانند دشمنان ما پیوسته در فکر براندازی و دشمنی با اصل انقلاب هستند و باید با بصیرت از حرکت دشمنان غافل نشوند.


درفتنه ۸۸ بسیاری از خواص دچار اشتباه شدند و مسیر خود را گم کردند


حجت الاسلام حسن باباییان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه درفتنه ۸۸ بسیاری از خواص دچار اشتباه شدند و مسیر خود را گم کردند اظهار داشت: ما نمی توانیم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی که موجب ارتقا و آبروی ما شد و عالم به ایران و ایرانی نگاه دارد طلبکار باشیم.

وی افزود: این ما هستیم که به نظام بدهکاریم و نه ما و نه هیچ خواصی حق نداریم از نظام طلبکار باشیم

امام جمعه قروه با تاکید براینکه اگر کسی از نظام مقدس جمهوری اسلامی طلبکار باشد مورد سواستفاده دشمن قرار می گیرد خاطر نشان کرد: خواص بی بصیرت در فتنه ۸۸ مردم را به کف خیابان آوردند و مسیر قانونی اعتراض را رعایت نکردند و گوش ندادند به نصایح رهبر انقلاب و علاوه بر اینکه در درون فتنه انگیری کردند موجب توجه دشمن شدند و دشمن از این فتنه استفاده کرد

باباییان بیان داشت: دشمن شیطنت داشت و خود را برای این گونه مسائل آماده کرده بود و برنامه ریزی زیادی داشت که برنامه هایش را اجرایی کند.

خطیب نماز جمعه قروه ادامه داد: حماسه نهم دی ماه یوم الله بود که مردم آمدند و حصور خود را به تصویر کشیدند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به مردم است و اگر این مردم نباشند انقلاب هم نیست و مردم آمدند و مهر باطلی بر دیدگاه های خواص بی بصیرت و خواص طلبکار زدند و روز نهم دی را روز یوم الله ساختند.

به گفته باباییان نهم دی نباید فراموش شود و این روز ایام الله است و باید با عنوان شعار الهی آن را بشناسیم.

خاموشی همیشگی فتنه 88 با روشنایی حماسه 9 دی / نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار باشد هرگز شکست نخواهد خورد


۹ دی رساترین و استوارترین فریاد تاریخ انقلاب اسلامی است


فاطمه ابوالهادی استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: زنان ولایت مدار و اطاعت پیشه از رهبری، بار دیگر در حماسه 9 دی ثابت کردند که با دور اندیشی و درایت بسیار عمیق که ویژگی مهم و شاخصه یک زن انقلابی است، هر جا که لازم باشد و حضور سیاسی زنان را بطلبد با ایفا کردن نقش عملی و مثبت خود و با تأکید بر حفظ اصول اخلاقی و رفتار درست، قدم در عرصه مبارزه و دفاع از انقلاب و آرمانهای متعالی آن خواهند گذاشت.

وی گفت: با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی و درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری است که این فتنه بزرگ را مهار کرد اظهار کرد: حماسه پرشور ۹ دی در ادامه اهداف الهی حضرت امام (ره) و یک جهش بزرگ درحرکت تکاملی انقلاب بود که آن را می توان انقلابی دیگر دانست که توسط ملت ولایتمدار ایران خلق شد.


وی تصریح کرد: زنان روشنگر در حماسه 9 دی به خوبی ثابت کردند که با حضور مؤثر خود در جهت روشن ساختن و برملا ساختن هویت فتنه گران، علاوه بر حمایت و اطاعت از رهبری و ولایت، نقشه هایی را که دشمنان برای سکوت و سکون و لاقیدی زنان ریخته بودند را نقش بر آب کردند و حتی وسیله ای شدند برای تحکیم وتثبیت انقلاب اسلامی و تأثیر رهبری انقلاب در سراسر جهان، چشم انتظار عدالت .

وی گفت: ۹ دی در حقیقت رساترین و استوارترین فریاد تاریخ انقلاب اسلامی است. مردم با حرکت آگاهانه خود دشمنان را بر سر جای خود نشانده و حرف دلشان را به آن ها زدند.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...