رستوران آسو مازندران


رستوران آسو مازندران که شعارش رستورانی متفاوت هست. یک تلویزیون و رادیو...
رستوران آسو مازندران که شعارش رستورانی متفاوت هست. یک تلویزیون و رادیو قدیمی خانومی که لباس محلی بر تن دارد و منویی که بر روی چوپ نوشته شده. سه تا میز هم بیرون رستوران قرار گرفته .بسیار شلوغ و پر مشتری. کارکنان رستوران آسو مازندران برخورد خوبی دارند که لبخند را بر لبان مشتریانش می […] نوشته رستوران آسو مازندران اولین بار در جاهای دیدنی ایران....

رستوران آسو مازندران که شعارش رستورانی متفاوت هست. یک تلویزیون و رادیو قدیمی خانومی که لباس محلی بر تن دارد و منویی که بر روی چوپ نوشته شده. سه تا میز هم بیرون رستوران قرار گرفته .بسیار شلوغ و پر مشتری. کارکنان رستوران آسو مازندران برخورد خوبی دارند که لبخند را بر لبان مشتریانش می نشاند.
رستورانی بسیار تمیز و دکوری خاص که ادم را یاد خانه می اندازد.
در رستوران آسو مازندران می توانید انواع غذاهای محلی را امتحان کنید.
طعم ماهی سفید که یکی از غذاهای لذیذ و پرطرفدار شمال است در رستوران آسو مازندران متفاوت طبخ می شود و با یک بار امتحان آن مشتری ثابتش خواهید شد.
رستوران آسو مازندران مجموعه ای زیبا و دل انگیز با محوطه ای پر گل و گیاه و سرسبز است که با محیط دل نواز و دکوراسیون منحصربه فردش گردشگران بی شماری را برای صرف غذاهای ایرانی به این قسمت از جاده می کشاند.در این رستوران سکان در دست شماست و می توانید تا عمق طبیعت را سیر نمایید.
رستوران آسو مازندران دارای منویی متنوع می باشد و همگی مواد غذایی آن از مواد اولیه درجه یک و مرغوب به صورت روزانه تهیه می گردد.
شما می توانید همه روزه برای ناهار و شام به رستوران آسو رفته و خاطراتی تکرار نشدنی برای خود به ارمغان بیاورید
آدرس : مازندران، ایزدشهر، رویان ، رو به روی هتل نارنجستان

رستوران آسو مازندران

رستوران آسو مازندران

رستوران آسو مازندران

رستوران آسو مازندران

رستوران آسو مازندران

رستوران آسو مازندران